به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر ناحیه ثارالله یزد:

مراسم شهید افتخار کوچه ها آبروی محله "شهید زابلی" برگزار شد

مراسم باشکوه شهید افتخار کوچه ها آبروی محله"شهید زابلی"به همت پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا (ع) حوزه مقاومت بسیج کوثر در محل منزل این شهید والا مقام برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۳۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مراسم باشکوه شهید افتخار کوچه‌ها آبروی محله "شهید زابلی "به همت پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا (ع) حوزه مقاومت بسیج کوثر در محل منزل این شهید بزرگوار  برگزار گردید.
این مراسم از محل مسجد مهدیه مهدی آباد به سمت منزل شهید با حضور فرمانده ناحیه ثارالله و فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر وجمعی از پایوران ناحیه وبسیجیان حوزه واهالی این محله آغاز گردید.
سردار میرحسینی در این مراسم در خصوص شهیدو شهادت به خاطره گویی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی در این برنامه باشکوه زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا و برگزاری مراسم ابروی محله که از ابتکارات خوب وماندگاردانست ودرادامه عنوان کرد: امروز ماباید با یاد وخاطره شهدا درس فداکاری و ایثار بگیریم و بدانیم که شهدا زنده اند و از این مملکت امام زمان (عج) محافظت می‌کنند.
لازم به یاد آوری است در این مراسم حضرت آیت الله ناصری امام جمعه استان و حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی شرکت داشتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار