به مناسبت هفته بهداشت و روان نشستي با حضور كاركنان ناحيه مقاومت تفت با حضور دکتر محمدی در سالن برگزاری همایشات این رده برگزار گرديد.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۳۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج تفت به مناسبت هفته بهداشت روان در نشستی که از طرف بسیج سازندگی ناحیه تفت برگزار گردید حضور یافتند، در این نشست "دکتر محمدی" ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز تفت نکاتی در مورد مقوله ازدواج و تعارضات خانوادگی مطرح نمود.
وی درابتدای سخنان خود مقوله ازدواج را بسیار مهم دانست و بیان کرد: یکی از راهکار‌های حل تعارضات خانوادگی دقت در موقع ازدواج بویژه در نوع انتخاب همسر و شریک زندگی است.
محمدی همچنین افزود: تجربیات زندگی در عصر جدید نشان می‌دهد ضرب المثل در کارخیر حاجت هیچ استخاره‌ای نیست چندان اعتباری ندارد.
دکتر محمدی در بخش دیگر از سخنان خود یکی دیگر از راهکار‌های حل تعارضات خانوادگی را درشیوه ارتباط برقرار کردن با همسر و فرزندان دانست و افزود: با آرامش صحبت کردن، بکار بردن کلمات سنجیده در مواقع خشم خیلی سخت است ولی ناممکن نیست وآنهم نیازمند دقت، آموزش و تمرین است.
وی افزود: هیچگاه در تعارض‌های خانوادگی قهرنکنید، می‌گویند دعوا و قهر مزه زندگی است، اما سعی کنید شما آن را نچشید. اولین قهر در زندگی مشترک شروع برای قهر‌های دیگر است، قهر کردن فرصت‌ها را برای فرصت منطقی دیدن و تصمیم درست گرفتن از شما می‌گیرد.
محمدی در پایان سخنان خود توصیه نمود که در اختلافات خود حداکثر سعی را داشته باشید که راهی برای ارتباط مجدد باقی بماند. موقع بستن در‌ها طوری ان‌ها را ببندید که باز کردنشان نیازمند شکستن در‌ها نباشد.
در پایان این نشست بسیار مفید جانشین محترم ناحیه مقاومت بسیج تقت از حضور دکتر محمدی در این نشست تشکر نمود.
ارسال نظرات