خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 45 دانشجوی جهادگر و بسیجی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مرز خسروی به زائران اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام خدمات درمانی رایگان ارائه خواهند داد.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۸۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

سید رضا میرباقری، مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از برپایی موکب  در مسیر کربلا خبر داد و اظهارداشت: با توجه به این که جمعیت انبوهی در ایام اربعین حسینی از این مسیر تردد می کنند، خدمات دهی مطلوب به زوار نیازمند تامین امکانات مورد نیاز در بخش پزشکی است.

 

مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی با اشاره به اینکه اربعین همیشه یک فرصت ویژه و تاریخی بوده است افزود:  دانشجویان بسیجی نیز امسال از این فرصت عظیم و تاریخی بهره‌مند شده‌اند.

 

میرباقری گفت: 45دانشجوی جهادگر و بسیجی دانشگاه علوم پزشکی استان درمرز خسروی، به زائران اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام خدمات درمانی رایگان ارائه خواهند داد.

 

 وی با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به زائرین اربعین تبیین کرد: اقدامات مهمی برای دادن خدمات به افراد اعزامی و یا زائرین از سوی بسیج دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است که اعم از این اقدامات، ساخت موکب بهداشتی و درمانی در مرز خسروی است.

 

میرباقری در ادامه خاطرنشان کرد: این موکب در ایام پیاده روی عظیم اربعین به تمامی زائرین خدمات رسانی خواهد کرد و خدمات این موکب شامل پزشکی، پرستاری، مامایی و فوریت های پزشکی، اتاق عمل، هوشبری می‌باشد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: با یاری خداوند این کاروان روز 7 آبان اعزام می شوند و تقریبا به مدت 17 شبانه روز به طول می انجامد.

 

وی اذعان داشت: خوشبختانه شرایطی ایجاد شده تا بتوان امنیت سلامت را برای زائران ایجاد کنیم و به آنها خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی ارائه دهیم.

ارسال نظرات