در قالب کاروان های راهیان نور صبح امروز 260 دختر دانش آموز قروه ای به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۸۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم بدرقه این دانش آموزان اظهار داشت: تعداد 260 نفر از دختران دانش آموز شهرستان قروه امروز در قالب کاروان های راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور به این مناطق اعزام می شوند.

وی افزود: در این اردوی 3 روزه این دانش اموزان از یادمان شهدای سنندج و یادمان شهدای سیران بند بانه نیز بازدید خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه خاطر نشان کرد: تعداد 220 نفر از این دانش آموزان از شهر قروه و تعداد 40 نفر آنان نیز از شهر سریش آباد در این اردو حضور دارند که با استفاده از 6 دستگاه اتووبوس به این مناطق اعزام می شوند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور افزود: هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور آشنایی با ایثارگری ها، جانفشانی ها و از خودگذشتگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز است.

شعبانی اردوهای راهیان نور را فرصت مناسبی در جهت تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانش آموزان دانست و عنوان کرد: اردوی راهیان نور باعث می شود تا این عزیزان از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردی های رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات