خبرهای داغ:
طی نشستی، مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین بر تکمیل مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۳۸۹۶۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل و یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با صالح صادق‌پور مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین دیدار کردند.
در این دیدار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین اشاره کرد و گفت: این مجتمع به مساحت چهار و نیم هکتار و زیر بنای هفت هزار و 200 متر مربع از سال 88 کلید خورده است.
وی افزود: ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین در دو فاز تعریف شده که اکنون در افتتاح فاز اول آن با برخی از مشکلات مواجه هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مجتمع یاد شده فضای خوبی دارد و در استان قزوین بی‌نظیر است و می‌تواند خدمات خوبی را به ایثارگران و آحاد مردم ارایه دهد.
در ادامه جلسه، مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین بر تکمیل مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین تاکید کرد و گفت: هر کاری در این راستا بتوانیم انجام دهیم، دریغ نمی‌کنیم.
این مسئولان در خصوص مشکلات مجتمع یاد شده به بحث و گفت‌وگو پرداختند و راهکارهایی در رفع مشکلات تکمیل پروژه اتخاذ کردند.
گفتنی است: مرکز فرهنگی ورزشی و توان‌بخشی شهید رجایی قزوين از 81 درصد پيشرفت فيزيكی برخوردار است.
فاز اول این مجتمع، شامل سالن ورزشی، استخر و آب درمانی و فاز دوم نيز شامل ساختمان اداری، فرهنگی و توانبخشی، سوئیت‌های اقامتی و رستوران می‌باشد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها