سلطانی‌فر:

امروز بیش از ۷۳۰۰ متر به فضاهای ورزشی استان البرز اضافه شد

وزیر ورزش و جوانان در آخرین روز هفته تربیت بدنی با حضور در استان البرز شش پروژه ورزشی را همزمان افتتاح کرد.
کد خبر: ۸۹۳۸۹۸۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر سلطانی فر پس از افتتاح همزمان شش پروژه ورزشی استان البرز ضمن تبریک هفته تربیت بدنی در جمع خبرنگاران گفت: در این هفته حدود ۹۸ پروژه مهم را با اعتباری حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان در سراسر کشور افتتاح کردیم.
 
امروز بیش از ۷۳۰۰ متر به فضاهای ورزشی استان البرز اضافه شد

وزیر ورزش و جوانان افزود: در روز پایانی هفته تربیت بدنی توفیق حضور در جمع مردم خوب استان البرز را داشتیم و شش پروژه شامل سه زمین چمن مصنوعی، دو سالن سرپوشیده و یک استخر با اعتباری معادل ۵۵ میلیارد ریال به بهره برداریی رسید که روی هم ۷۳۰۰۰ متر به فضاهایورزشی این استان اضافه کرد.

دکتر سلطانی فر در ادامه استان البرز را مانند تهران دارای کمبود سرانه ورزشی دانست و ادامه داد: لازم است هم در بخش تکمیل پروژه‌های دولتی، هم در فراهم آوردن زمینه مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌ها تمرکز خاص در این استان داشتهه باشیم. امیدواریم امسال از محل ردیف‌های مختلف به خصوص از بودحه ۲۷۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده که رقمی حدود ۷۵۶ میلیارد تومان برای توزیع در ۳۱ استان کشور است بتوانیم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استفادهه کنیم.

دکتر سلطانی فر افزود: امیدواریم با این مصوبه خوبی که در برنامه ششم داشتیم بتوانیم در پنج سال بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام تربیت بدنی که حدود ۴۰۰۰ پروژه در سراسر کشور است را به بهره برداری برسانیم. البته الان هم به لحاط سخت افزاری و فضای ورزشی در خیلی از نقاط کشور با توجه به اقدامات وزارت ورزش وجوانان و سایر دستگاه‌ها باا جمع فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش، نیرو‌های مسلح، وزارت تعاون و رفاه، وزارت علوم و شهرداری‌های همه شهر‌ها سرانهه خوبی در کشور داریم و باید به سمتی برویم که با همگرایی و هم افزایی این فضا‌ها را مدیریت و ساماندهی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص مهم‌ترین پروژه استان البرز گفت: روند تکمیل سالن ۶۰۰۰ نفره سرپوشیده شهر کرج با توافقی که بین وزارت ورزش و جوانان و استانالبرز است تامین اعتبار و تسریع خواهد شد تا در هفته دولت سال ۹۷ به بهرهه برداری برسد. با تکمیل این پروژه استان البرز و شهر کرج می‌تواند میزبانی رویداد‌های مهم ملی و بین المللی را داشته باشدد تا هم شور و شعفی بین مردم استان ایجاد شود و هم حضور تیم‌های ورزشی مختلف در البرز به توسعه ورزش این استانن کمک کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها