عضو ستاد سیره شهدا قم:

هدف امروز دشمن گرفتن ولایت و عقیده ماست

حجت الاسلام میرعلی اکبری در اولین یادواره شهدای روستای گرجی شاهرود گفت: برای اینکه یاد و خاطره شهدا زنده بماند باید تلاش کرد و از خود گذشت مثل شهدا که از خود گذشتند تا ما بمانیم و هدف دشمن امروز ولایت و عقیده ماست که می خواهند از ما بگیرند.
کد خبر: ۸۹۳۹۰۰۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد میرعلی اکبری در اولین یادواره شهدای روستای گرجی بخش بسطام شهرستان شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین شهرستان در مسجد امیرالمومنین (ع) این روستا برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روستا و ابراز خرسندی از برگزاری اولین یادواره شهدا در این روستا و تداوم این امر مهم با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا اظهار کرد: اگر هر مسئول و فردی در این نظام مقدس به عنوان و جایگاهی رسیده به برکت مجاهدت و ایثار شهدا بوده است و باید قدردان این نعمت باشد.
وی با اشاره به شش هزار مادر چشم انتظار افزود: حرکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما برگرفته از حرکت عاشورای حسینی است و اگر حرکت امام حسین (ع) نبود امروز از اسلام خبری نبود ما معلوم نبود گاو پرست بودی یا بُت پرست.
میرعلی اکبری با اشاره به سه راه برای پاک شدن انسان‌ها از گناه خاطر نشان کرد: اولین راه پاک شدن در قیامت است که بسیار سخت است و در برزخ است و سوم در دنیاست که راحت‌ترین آن است.
وی تصریح کرد: در دنیا پنج راه برای پاک شدن انسان وجود دارد که اولین آن توبه است و دوم زیارت خانه خدا و ابی عبدالله الحسین و سوم اشک بر حسین و خاندان اهل بیت (ع) است.
عضو ستاد سیره شهدا قم با بیان اینکه اولین شهیده مدافع حرم فاطمه زهرا (س) است گفت: این بانو شهید شد تا راه را گم نکنیم و باید بدانیم جنگ ما به فرمود: ه امام راحل جنگ عقیده است، جنگ دیروز جنگ قرارگاه بود و زاغه مهمات بود، اما جنگ امروز جنگ دیدگاه است و می‌خواهند من و شما را از مجالس ابی عبدالله جدا کنند.
وی با اشاره به وجود سه کشور فارسی زبان با جمعیت قریب به ۱۱۲ میلیون در جهان عنوان کرد: فقط برای ۷۰ میلیون جمعیت کشور ما ۱۶۳ شبکه ماهواره‌ای صلواتی برنامه پخش می‌کند حال آنکه در کشور‌های خودشان هشت شبکه ماهواره‌ای بیشتر آزاد نیست و این‌ها برای این است که حیا، عفت و حجاب و محراب و منبر را از ما بگیرند.
میرعلی اکبری ادامه داد: در عربستان ۷ شبکه تبلیغاتی، زنان لباس و محصولات آرایشی و بهداشتی تبلیغ می‌کند، دقیقه‌ای ۴۰۰ میلیون تومان و در ماه دو میلیارد و صد میلیون تومان دشمن خرج می‌کند تا در جنگ نرم موفق شود.
هدف امروز دشمن گرفتن ولایت و عقیده ماست
وی تاکید کرد: امروز زاغه مهمات تبدیل به زاغه زندگی و سبک آن و خانواده شده است و می‌خواهند همه چیز ما را بگیرند و مُد و مُدگرایی را ترویج می‌کنند و باید بدانیم برای زنده ماندن راه اباعبدالله جوان‌های بسیاری فدا شده و می‌شوند.
پژوهشگر و نویسنده دفاع مقدس با بیان اینکه امروز همه مردم مدیون پیام رسان کربلا هستند بیان کرد: شهدای ما نیز پیام رسان نهضت حسینی در زمان حاضر بودند و امنیت و آسایشی که داریم مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان هستیم.
وی تاکید کرد: دشمن برای شعار لااله الاالله و یا رسول الله و علی، ولی الله تحریم و تهدید و تحقیر می‌کند و امروز یادواره شهدای ما پیام رسان است و همه در مقابل شهدا مسئول هستیم و این عَلَم به علمداری ماست که پای ولایت و ائمه و حجاب و عفاف و نماز بایستیم.
میرعلی اکبری با بیان اینکه رتبه یک کشور ما شهدا هستند افزود: برای اینکه یاد و خاطره شهدا زنده بماند باید تلاش کرد و از خود گذشت مثل شهدا که از خود گذشتند تا ما بمانیم و هدف دشمن امروز ولایت و عقیده ماست که می‌خواهند از ما بگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار