خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران گفت: آثار و برکات شهادت شهدای ایران اسلامی جهانی و نتیجه آن آزادی ملتها از بردگی نوین استکبار است.
کد خبر: ۸۹۳۹۰۲۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سلامی در یادواره بزرگ شهید شاخص کشور، شهید محمد سعید جعفری که در حسینه ثارالله شهر کرمانشاه و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد اظهار داشت: کرمانشاه و مردم کرمانشاه درست مانند کوه های سربه فلک کشیده این دیار مقاوم و استوار هستند و شهدای سرفراز کرمانشاه این دیار را آسمانی کردند. این برای من افتخار و شرافتی است که امروز در جمع شما هستم.

 

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران ادامه داد: امروز برای عرص ارادت به شهیدی اینجا گرد آمده ایم که به تعبیر رهبر انقلاب شهید پیشتاز، پیشرو، آگاه و خط شکن است و اکنون به عنوان شهید شاخص کشور نام و آوازه اورا اهل آسمان بهتر از اهل زمین می شناسند. اینجا یادواره شهدایی است که هجرت را مقدمه جهاد و دفاع از سرزمین ایران قرار دادند و وفاداری خود به اهل بیت را در سرزمینهای دور دست با خون خود امضا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ کشوری نمی تواند بدون مجاهدت قهرمانان خود مستق و آزاد باشد، گفت: آثار شهادت شهدای این مرز و بوم اما جهانی است. اثر شهادت شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی نجات جهان و امت های اسلامی از بردگی نوین غرب و ممانعت از سلطه مستکبران عالم بر داشته های مادی و معنوی ملتهاست.

 

سردار سلامی با اشاره به اینکه بیش از چهار دهه است که انقلاب اسلامی ایران تحت تهاجم جهان استکبار قرار دارد گفت: این یک مسئله بدیهی و روشن است تمام جنگهای منطقه با هدف نزدیک شدن به جمهوری اسلامی ایران و برای غلبه بر قدرت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

ارسال نظرات