استاندارهرمزگان گفت: تیم مدیریت استان باید بتواند سیاست‌های دولت را اجرایی کند که در این راستا تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان محوری ‌ترین برنامه در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۳۹۰۴۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا، فریدون همتی سه شنبه شب در نشست با معاونان و مدیران کل ستادی استانداری هرمزگان محور و مبنای دولت تدبیر و امید را شایسته‌ سالاری دانست و افزود: براساس تاکید دکتر روحانی رئیس جمهوری باید افراد توانمند و شایسته را در عرصه مدیریت به کار بگیریم.

وی اظهار داشت: توسعه استان از طریق بودجه‌ های دولتی امکان‌ پذیر نیست و مدیران استان باید اندیشه و نگرش خلق منابع از طریق به کارگیری ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی داشته باشند.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت به جهت‌ گیری دولت تدبیر و امید در عرصه سیاست داخلی و خارجی رای مثبت دادند، تصریح کرد: وظیفه ما مدیران این است که در راستای پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های مردم گام برداریم.
همتی اضافه کرد: این دولت از پشتوانه مناسب مردمی برخوردار است و باید تلاش کنیم با تحول در حوزه‌های مختلف و به خصوص اقتصاد ، فضا و بستر برای جذب ظرفیت‌های مردمی و سرمایه‌های داخلی و خارجی فراهم و فرآیندها سهل و موانع برداشته شود.
وی یاد آور شد : ما در این مقطع به مدیرانی نیاز داریم که تحول ‌گرا بوده و با فکر خود به رونق تولید و اشتغال کمک کنند و با بلند نظری در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید گام بردارند.
وی تاکید کرد: مدیران استانداری باید سیاست‌گذار، ناظر و هدایت ‌کننده حرکت دستگاه‌های اجرایی استان باشند و برنامه‌ ریزی هوشمندانه‌ای داشته باشند تا کارها به شکل مناسبی پیگیری و اجرایی شود.

ارسال نظرات