کارکنان هتل هرمز بندرعباس از صبح امروز در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان با تجمع در محوطه هتل درخواست پرداخت حقوق خود را دارند.
کد خبر: ۸۹۳۹۰۵۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ یکی از کارکنان معترض هتل هرمز بندرعباس بیان کرد: کارکنان هتل هرمز در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود و احقاق حقوق خود از صبح امروز به تعصب پرداخته‌اند و خواستار پرداخت مطالبات خود هستند.

 

وی ادامه داد: ماه قبل مطالبات اردیبهشت‌ماه کارکنان را قسمت به قسمت پرداخت کردند و بیشتر خرج‌ها برای خود هتل می‌شود و به کارکنان رسیدگی نمی‌شود.

 

این کارمند معترض هتل هرمز تصریح کرد: مالک هتل مدت‌ها است به هتل نیامده است و مدیریت انتخابی وی نیز از زمانی که پرداخت حقوق با مشکل مواجه شده در هتل حاضر نشده است.

 

وی افزود: قراردادهای کارکنان هتل حتی برای افرادی که سال‌ها در این هتل مشغول به کارند یک‌ماهه و دوماهه بسته می‌شود و وضعیت مناسبی نداریم.

 

این کارمند معترض هتل هرمز خاطرنشان کرد: ما نیز قسط و بدهی داریم و بایدهزینه‌های خانواده خود را تأمین کنیم که با این منوال از زندگی کردن بازمانده‌ایم.

 

وی اضافه کرد: 2 سال است که مدیریت هتل عوض‌شده است و وضعیت پرسنل نسبت به دوران مدیریت گذشته بسیار ضعیف‌تر شده است و تاکنون به دلیل احترام به مالک هتل اعتراض نکرده بودیم.

 

این کارمند معترض هتل هرمز گفت: از اواخر سال گذشته این مشکلات بروز کرد و زمانی که درخواست احقاق حقوق خود را داشتیم به ما وعده مساعده مالی دادند که تعریفشان نیز مساعده صحیح نبوده و مقداری از حقوق خودمان را پرداخت می‌کردند.

 

هتل بین المللی هرمز یک هتل پنج ستاره بین المللی در مساحتی بالغ بر 50000 مترمربع، در مالکیت شرکت سرمایه گذاری گروه فیلی (سهامی خاص) است.

ارسال نظرات