خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج):

وجود کودکان کار زیبنده جامعه اسلامی نیست

نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) گفت: معضل کودکان کار ناشی از مشکلاتی مانند مواد مخدر و بیکاری ،فقر و طلاق بوده که باعث محرومیت این کودکان از تحصیل و حقوق اجتماعی کودکان می شود.
کد خبر: ۸۹۳۹۰۶۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در بازدید از نمایشگاه هنرهای دستی که در حمایت از کودکان کار در سرای سعدالسلطنه در حال برگزاری است اظهار کرد: در جامعه اسلامی که برگرفته از آموزه های اسلامی بوده نباید کودکان کار وجود داشته باشندو
وی ادامه داد: مسئولان اگر عدالت را در جامعه پیاده کنند و بسترهای مناسب در اقتصاد و سایر مسائل ریل گذاری درست شود، هرگز شاهد کودکان کار نخواهیم بود.
این مقام مسئول تبیین کرد: اینان فرزندان ایران اسلامی هستند و نوع نگاه ها به انقلاب اسلامی آن است که از آن به عنوان تکیه گاه مستضعفان جامعه یاد می شود.
معبودی تصریح کرد: ما انقلاب کردیم که پابرهنگان را سامان دهیم، زیرا همین افراد همواره پشتوانه انقلاب بودند و در جهت آرمان ها ی ناب اسلام محمدی جانفشانی کردند.
حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: معضل کودکان کار ناشی از مشکلاتی مانند مواد مخدر و بیکاری ،فقر و طلاق بوده که باعث محرومیت این کودکان از تحصیل و حقوق اجتماعی کودکان می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) در پایان گفت: این نمایشگاه باید در ذهن مخاطب تاثیر گذار باشد و مسئولان را درباره حقوق این کودکان ترغیب نمایند و به امید روزی که هیچ کودک کاری در این کشور وجود نداشته باشد و همه در پناه انقلاب به حقوق خود برسند.
1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار