شهرستان سوادکوه‌شمالی توانمندی دارا‌بودن چهار کتابخانه را دارد و افزایش سه کتابخانه عمومی دیگر در این شهرستان امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۸۹۳۹۰۹۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌هاشم حسینی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه کتابخانه شیرگاه به عنوان تنها نهاد مستقل و مستقر فرهنگی در این شهر فعالیت می‌کند و برنامه‌های مختلفی را پوشش می‌دهد، گفت: دغدغه‌های فرهنگی از مهمتر‌ین دغدغه‌ها هستند که خدمات فرهنگی بدون حمایت مالی، دوام پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه افتتاح آمفی‌تئاتر در جنب کتابخانه شهر شیرگاه در دی‌ماه سال گذشته انجام شد که برنامه‌های مختلف شهرستانی در آن اجرایی می‌شود و از شهرداری انتظار داریم تا در حیطه وظایف مربوط به خود نسبت به نظافت فضای بیرونی کتابخانه همکاری کند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی سوادکوه‌شمالی از قابلیت‌های مختلف کتابخانه در موضوع‌های متنوع خبر داد و از ادارات و نهاد‌ها خواست تا در اجرای برنامه‌های مختلف مشارکت و همکاری کنند.

حسینی از وجود یک کتابخانه عمومی، 18 هزار و 700 جلد کتاب و هزار و 291 عضو در کتابخانه عمومی شهرستان سوادکوه‌شمالی خبر داد و با بیان اینکه این کتابخانه در مکان دور از دسترس عمومی قرار دارد، گفت: شهرستان سوادکوه‌شمالی توانمندی دارا‌بودن چهار کتابخانه را دارد و افزایش سه کتابخانه عمومی دیگر در این شهرستان امکان‌پذیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها