فوتبالیست هرمزگانی عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان تصریح کرد: فوتبال پایه ایران نیاز به حمایت‌های بیشتری دارد و امیدوارم که این حمایت‌ها صورت گیرد.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۱۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد قادری فوتبالیست هرمزگانی عضو تیم ملی نوجوانان زیر 17 سال ایران پس از درخشش در مسابقات جام جهانی عصر امروز به بندرعباس بازگشت و در فرودگاه بین‌اللملی این شهر مورد استقبال مردم و مسؤولان ورزشی استان قرار گرفت.

وی در مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان به‌عنوان بازیکن ثابت تیم ملی فوتبال زیر 17 سال جمهوری اسلامی ایران، بازی‌های  تأثیرگذاری را از خود به نمایش گذاشت.

قادری در مسابقه نخست تیم ایران در مرحله گروهی مقابل گینه و در بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل مکزیک دو پنالتی برای تیم ایران گرفت.

تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 17 سال ایران در مسابقات جام‌جهانی 2017 هند با 4 پیروزی مقابل تیم‌های گینه، آلمان، کاستاریکا و مکزیک برای نخستین بار در طول تاریخ به جمع هشت تیم برتر صعود کرد اما در مرحله یک چهارم نهایی با قبول شکست 3 بر 1 مقابل تیم قدرتمند اسپانیا از صعود به جمع چهار تیم برتر بازماند.

محمد قادری فوتبالیست ملی‌پوش هرمزگانی پس از ورود به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص این رقابت‌ها گفت: به‌دست آوردن نتایج خوب و راه‌یابی به مرحله یک هشتم نهایی کار آسانی نبود و در طول یک سال‌ونیم تمرین، این موفقیت به دست آمده است.

وی در خصوص عملکرد خودش بیان داشت: برای سربلندی ایران و فوتبال هرمزگان با تمام وجود بازی کردم و همین که در بازی‌ها به‌عنوان بازیکن ثابت بودم نشان از رضایت مربیان از عملکردم دارد و امیدوارم که این روند همچنان برای من ادامه داشته باشد.

بازیکن هرمزگانی عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در خصوص بازی با اسپانیا و شکست مقابل این تیم عنوان کرد: اسپانیا تیم قهرمان اروپا است و چندین بازیکن بزرگ در تیمش بود اما با این وجود ما تیمی دست و پا بسته نبودیم و مردانه جنگیدیم و شکست خوردیم. هر دو تیم آنالیزی خوبی از هم داشتیم و با شناخت روبروی هم ظاهر شدیم اما آنها بهتر کار کردند و پیروز میدان شدند.

قادری بازیکن تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در خصوص ماندن در جمع نارنجی‌پوشان شهرداری گفت: هنوز صحبتی در این مورد نکرده‌ایم و در چند روز آینده این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این سؤوال که شانس کدام تیم را برای قهرمانی در جام جهانی نوجوانان بیشتر است، تصریح کرد: انگلیس تیم بسیار خوبی است و به نظر من، قهرمانی از آن این تیم خواهد شد. 

این فوتبالیست هرمزگانی عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان در پایان اظهار داشت: فوتبال پایه ایران نیاز به حمایت‌های بیشتری دارد و امیدوارم که این حمایت‌ها صورت گیرد.

محمدمهدی جهانبخش مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری بندرعباس که به‌همراه قاسم رنجبریان دبیر هیأت فوتبال، مظفر خادمی‌نسب معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان هرمزگان، روح‌الله مرادی‌زاده شهردار منطقه دو بندرعباس، اسماعیل بواشه عضو شورای شهر بندرعباس و تعدادی از ورزشکاران به استقبال محمد قادری آمده بود هم در این باره به فارس گفت: این که امروز شاهد آن هستیم یک بازیکن از تیم شهرداری بندرعباس در ترکیب تیم ملی آن هم در جام جهانی می‌درخشد بسیار خوشحال هستیم و یقین دارم که هرمزگان مثل محمد قادری زیاد دارد اما به لحاظ اینکه فوتبال ایران زیاد به پایه توجه نداشته است خیلی از استعدادها شکوفا نمی‌شوند.

وی در ادامه بیان داشت: برای محمد قادری به لحاظ درخشش در تیم ملی نوجوانان ایران برنامه‌های تقدیر ویژه از سوی سازمان فرهنگی ورزشی، شهرداری و شورای شهر داریم  که به‌زودی اجرایی خواهد شد.

جهانبخش درباره ادامه همکاری قادری با تیم شهرداری بندرعباس عنوان کرد: محمد متعلق به شهرداری است ولی اگر از تیم‌های لیگ برتری پیشنهادی داشته باشد مانع پیشرفت آن نخواهیم شد و علاقه‌مندیم که وی در تیم شهرداری کمک ما باشد و با او به لیگ دسته دوم صعود کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان در خصوص تیم‌های پایه شهرداری و فعالیت در این زمینه، تصریح کرد: شهرداری چندین سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند و بازیکنان زیادی پرورش داده است.

ارسال نظرات