سرپرست شوراهای حل اختلاف استان مازندران با تاکید بر اینکه با سعی و تلاش وعملکرد خوب در این حوزه، بتوانیم فکر و ایده این بزرگان را تقویت کنیم ادامه داد: شوراهای حل اختلاف از اجزای مهم دادگستری هستند تا بتوانند در کنار دادگستری بخشی ازمشکلات جامعه رسیدگی کنند.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۱۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، سیدخلیل اسماعیل‌نژاد افزود: شورای حل اختلاف یکی از پدیده‌های مهم بزرگانی چون آیت الله شاهرودی و آیت الله لاریجانی بوده و با افکار بزرگی که داشتند در بدنه قوه قضاییه به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه با سعی و تلاش وعملکرد خوب در این حوزه، بتوانیم فکر و ایده این بزرگان را تقویت کنیم ادامه داد: شوراهای حل اختلاف از اجزای مهم دادگستری هستند تا بتوانند در کنار دادگستری بخشی ازمشکلات جامعه رسیدگی کنند.

سرپرست شوراهای حل اختلاف استان مازندران گفت: این مجموعه عظیم قضایی و کمک قضایی در برابر طوفان جرائم اعم از کیفری و شبه جرائم بوده که سد اعظیم و مقاومی بوجود آورده که می‌تواند محاکم و دادگستری‌ها را در این دوره پیچیده روابط اجتماعی تا حدودی مددرسانی نماید و امنیت و آرامش اجتماعی را موجب شود.

این مقام قضایی در ادامه افزود: طی 6 ماهه نخست امسال 76 هزار و 192 فقره پرونده به شورای حل اختلاف استان وارد و از این تعداد 75 هزارو 484 فقره پرونده مختومه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها