فیلم خوابگردها ساخته پویا نبی، فیلمساز جوان زنجانی، در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۲۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان با اشاره به درخشش فیلم خوابگردها، ساخته فیلمساز زنجانی در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران  گفت: این فیلم در دو رشته صدابرداری و فیلمبرداری نامزد دریافت جایزه شده بود که در مراسم اختتامیه، جایزه بهترین فیلمبرداری  به این فیلم تعلق گرفت.

 لیلا بیگلی افزود: در بخش فیلم‌برداری، پیمان عباس‌زاده برای فیلم کوتاه «آرا»، مسعود امینی تیرانی برای فیلم کوتاه «تاریکی»، پوریا پیشوایی برای فیلم کوتاه «تاسوکی»، علی آبپاک برای فیلم کوتاه «حیوان»، علی قاضی برای فیلم کوتاه «خوابگردها»، اشکان اشکانی برای فیلم کوتاه «زونا» و حامد حسینی سنگری برای فیلم کوتاه «فاش» نامزد دریافت جایزه بودند که در نهایت تندیس جشنواره و مبلغ ۶۰ میلیون ریال هدیه نقدی مشترکا به حامد حسینی سنگری برای فیلم‌برداری فیلم کوتاه «فاش» و علی قاضی برای فیلم‌برداری فیلم کوتاه «خوابگردها» تعلق گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: در بخش بهترین صدای فیلم نیز مسیح حداد پورسراج و آرش قاسمی برای فیلم کوتاه «آرا»، هادی معنوی‌پور و حسین قورچیان برای فیلم کوتاه «تاسوکی»، حسن شبانکاره و مهرشاد ملکوتی برای فیلم کوتاه «ترخیص»، حسن سلمانی و محمد مهدی جواهری برای فیلم کوتاه «حیوان»، رشید دانشمند و سید علیرضا علویان برای فیلم کوتاه «خوابگردها» و علی صفایی‌فر و حسین قورچیان برای فیلم کوتاه «کل به جزء» نامزد دریافت جایزه این بخش خودند که تندیس جشنواره و مبلغ ۶۰ میلیون ریال در بخش بهترین صدای فیلم به علی صفایی‌فر و حسین قورچیان برای صدای فیلم کوتاه «کل به جزء» اهدا شد.

بیگلی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را یکی از مهمترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در خاورمیانه توصیف کرده و افزود: فیلم خوابگردها در بخش کتاب و سینما نیز شرکت داشت و در بخش ملی داستانی موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری شد.

سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان تصریح کرد: پویا نبی، کارگردان زنجانی فیلم خوابگردها این فیلم را در تهران ساخته و دفتر سینمای جوانان تهران تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

 

 

ارسال نظرات