فرهنگسرای گلستان پنج شنبه 4 آبان ماه در برنامه مذهبی ستارگان پر فروغ با نام " در كوي نيكنامان" میزبان خانواده های شهیدان علی اکبر علیجانی و عباس تیموری خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۴۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان ؛ ویژه برنامه " در كوي نيكنامان" با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، باورهای دینی، ایجاد روحیه شهادت طلبي، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود .

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا با روضه خوانی و مداحی حاج حسن مستخدمین ذاکر اهل بیت(ع) آغاز خواهد شد و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر سنگی از خانواده شهید تجلیل می شود.
شهید علی اکبر علیجانی متولد 10 بهمن ماه سال 1334 بود که در تاریخ دوم خرداد ماه سال 67 و در منطقه نهرعنبر به شهادت رسید. شهید عباس تیموری متولد 9 آذرماه سال 44 و شهرری بوده که در تاریخ 24 بهمن ماه سال 63 و در عملیات حسین بن علی که در منطقه میمک اجرا شد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند پنج شنبه ساعت 7:30 به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند.

ارسال نظرات