خبرهای داغ:
نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: با تشکیل صندوق حمایت از آثار فرهنگی توسط خیران، می‌توان با خرید تعدادی از کتاب های این نویسندگان، آن‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۵۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، میثم نمکی از تألیف سالانه ۳۰ جلد کتاب از سوی نویسندگان شهرستان آران و بیدگل خبر داد و گفت: با تشکیل صندوق حمایت از آثار فرهنگی توسط خیران، می‌توان با خرید تعدادی از کتاب های این نویسندگان، آن‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل با تاکید بر تشکیل شورای مشورتی اداراه‌های هم‌خانواده و هم‌سو اظهار کرد: اداره‌هایی مانند اداره اوقاف و فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرگزاری ها و سازمان های فرهنگی و ارتباطاتی می توانند برای رفع مسائل درونی خود نشست های متمرکزی برگزار کنند.

وی با اشاره به قانون منع استفاده از اصطلاحات بیگانه با هدف پاسداشت زبان فارسی بیان کرد: در این راستا الزام مجموعه های حقیقی و حقوقی به استفاده از نام های ایرانی در نامگذاری مراکز فرهنگی بسیار ضروری است.

نمکی با اشاره به آئین نامه داخلی شورای فرهنگ عمومی و تاکیدات امام جمعه و فرماندار آران و بیدگل به حضور شخص رؤسای محترم اداره‌های عضو تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت شورای فرهنگ عمومی، حضور روسای اداراه‌ها می تواند ضمانت اجرایی تصمیم‌های این شورا را بالا ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها