امضا تفاهم نامه فی مابین شرکت و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آموزش اپراتورهای جایگاههای cng استان

تفاهم نامه فی مابین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای آموزش اپراتورهای cng در اداره پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۶۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان در این مراسم با اشاره به اهمیت سوخت گاز طبیعی خصوصا" در زمان اوج تحریم ها و نقش مهم آن در تامین سوخت گفت: 40 درصد سبد حمل و نقل استان به این سوخت پاک تخصیص یافته که منجر به صرفه جویی روزانه 400 هزار لیتر بنزین شده که در صورت تعمیم آن به کل کشور میزان صرفه جویی قابل ملاحظه ای را در پی خواهد داشت .

محمود آقا محمدیان افزود: cng از تکنولوژی بروز و تخصصی برخوردار بوده که می طلبد آموزشهای لازم در این زمینه علی الخصوص به جهت جلوگیری و کاهش مخاطرات و حوادث انجام پذیرد و در انتها نیز به نقش آموزش فنی و حرفه ای در بحث آموزشهای کاربردی اشاره داشت و بیان کرد امید است این تعامل نتایج و ثمرات خوبی را در پی داشته باشد

در ادامه این جلسه همچنین مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان به سفارش محور و تقاضا محور بودن آموزشها اشاره کرد و گفت: آموزشهای فنی و حرفه ای در لایه ها و گروههای هدف مختلف جامعه در حال انجام می باشد و بحث آموزش اپراتورهای cng نیز به جهت توانمند سازی و افزایش دانش کاری این عزیزان در راستای کاهش مخاطرات احتمالی قابل ملاحظه می باشد .

مهندس انصاری افزود: آموزشهای فنی و حرفه ای در قالب استاندارد های خاصی صورت پذیرفته که ضمن ارتقاء دانش و تخصص کاری آموزشهای بینش و اخلاق محوری و کارآفرینی را نیزر به همراه دارد.

گفتنی است، مقرر شد کلیه اپراتورهای جایگاههای cng ملزم به رعایت دوره اموزشی و اخذ گواهینامه شوند و مراسم افتتاحیه نیز جهت اولین دوره این آموزشها با حضور مدیران دو دستگاه برگزار شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار