امیرحسین کشوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا با بیان اینکه سپاه پشتوانه قدرت و سربلندی کشور است، گفت: قدرت موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران باعث شده تا به امروز دشمن در رسیدن به اهداف شومش ناکام بماند.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۹۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

به گزارش امیرحسین کشوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از قزوین، با اشاره به اینکه سیاست‌ آمریکا، محدود کردن انقلاب اسلامی است اظهار کرد: آمریکا همواره از راه‌های متعدد به دنبال اجرایی کردن سیاست‌های خصمانه خود است.

وی افزود: در عین حال شاهد هستیم که جمهوری‌اسلامی ایران هر روز قوی تر شده و سیاست‌های خود را خط به خط اجرا کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا ادامه داد: شاید در حوزه فرهنگ عقب گرد داشته باشیم اما وجود انصارالله و حزب الله حماس باعث پیش برد سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران شده و آمریکا از این مسئله خشمگین هست.

کشوری با بیان اینکه سپاه پشتوانه قدرت و سربلندی کشور است، تصریح کرد: قدرت موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران باعث شده تا به امروز دشمن در رسیدن به اهداف شومش ناکام بماند.

وی هزینه مقاومت و ایستادگی در مقابل مستکبرین را کمتر از سازش عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرموند باید از مذاکرات هسته‌ای عبرت بگیریم و با قاطعیت و شجاعت در مقابل زیاده خواهی جبهه استکبار ایستادگی و مقاومت کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا با تاکید بر اینکه امنیت ملی جمهوری اسلامی با استکبار قابل معامله نیست، خاطرنشان کرد: دولتمردان ما نباید با زبان سازش با شیطان بزرگ حرف بزنند. از دولت محترم این مسئله را خواستاریم که بر سر امنیت ملی کشور با هیج دولتی سازش نکنند و مطمئن باشند همان طور که موشک‌های سپاه به دشمن سیلی می زنند اگر قلم و بیان دیپلمات‌های ما انقلابی باشد این قلم و بیان انقلابی سیلی بر دهان دشمن خواهد بود.

کشوری ادامه داد: وقتی طرف مذاکره آمریکاست که سابقه‌ اش مشهود و محسوس است هرگونه مذاکره جدید با آمریکا کاملا غیرعقلانی و توهین به خود ما خواهد بود.

وی یادآور شد: تجربه برجام و مذاکره با ایالات متحده آمریکا نشان داد که مشکلات کشور با نگاه به بیرون و مذاکره با کشورهای خارجی حل نخواهد شد. ان شاءالله نگاه مسئولان به داخل کشور معطوف و به توانایی جوانان ایرانی اعتماد شود چراکه توانایی ما در حد موشک‌های قاره پیما و نقطه زنی است که لرزه بر اندام دشمن می اندازد نه آبگوشت بُزباش.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا بیان کرد: دولت با سیاست‌های صحیح اقتصاد مقاومتی هر چه سریع‌تر برای حل مشکلات کشور کمر همت ببندد.

ارسال نظرات