فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) خاتم؛

برنامه های سال 97 ، حول محور مسجد تدوین شود/ بخشی از کار پایگاه ایجاد امنیت در محله است

فرمانده حوزه امام علی (ع) خاتم درجلسه ماهانه فرماندهان پایگاه هاگفت:برنامه های سال 97 را حول محور مسجد تنظیم و طوری برنامه ریزی داشته باشید که مساجد فعال و جوانان جذب مسجد شوند.
کد خبر: ۸۹۳۹۲۴۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه ماهانه فرماندهان پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) شب گذشته در محل حوزه برگزار شد.
در این جلسه فرمانده حوزه ابتدا ضمن عرض خیر مقدم و قدردانی از زحمات فرماندهان پایگاه‌ها بر تلاش مضاعف آنان در اجرای با کیفیت برنامه‌های پایگاه تاکید کرد.
محمد دهقان هراتی همچنین بر تنظیم و تدوین برنامه‌های سال ۹۷ تا پایان سال تاکید کرد و گفت:برنامه‌های سال ۹۷ را حول محور مسجد تنظیم و طوری برنامه ریزی داشته باشید که مساجد فعال و جوانان جذب مسجد شوند.
وی برنامه خدمات رسانی به مردم، راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه، شناسایی آسیب‌های محله، گشت‌های محله محور و راه اندازی گروه‌های جهادی را از برنامه‌های مهم در سال ۹۷ عنوان کرد و خوستار برنامه ریزی فرماندهان پایگاه در این زمینه‌ها شد.
دهقان در پایان با بیان اینکه بخشی از کار پایگاه ایجاد امنیت در محله است بر راه اندازی گشت‌های محله پایگاه محور تاکید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار