رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: بحث کیفیت گرایی از رویکردهای ضروری دانشگاه علمی کاربردی است که در مراکز مختلف علمی کاربردی باید موردتوجه قرار گیرد
کد خبر: ۸۹۳۹۲۶۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲



به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سعید فرح‌بخش، رییس دانشگاه علمی کاربردی در لرستان در مراسم تجلیل از دانش‌آموختگان برتر دانشگاه علمی کاربردی که با حضور امید ریس دانشگاه علمی کاربردی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تبریک و گرامیداشت 25 سال فعالیت دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: بحث کیفیت گرایی از رویکردهای ضروری دانشگاه علمی کاربردی است که در مراکز مختلف علمی کاربردی باید موردتوجه قرار گیرد که شامل مؤلفه‌ها و ارکان‌هایی همچون مدرس دانشجو برنامه‌ریزی آموزشی و ... می‌شود.
و ی افزود: خوشبختانه در دانشگاه جامع علمی کاربردی برای اولین بار برای جذب حق‌التدریس مدرسین برنامه‌هایی داریم به این صورت که مدرسان از فرایند جذب عبور کرده که این فرایند اگر استمرار داشته باشد می‌توانیم مدرسین بهتری شناسایی و تأثیر مثبتی داشته باشد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان تصریح کرد: راستای کیفیت گرایی مراکز نظارت‌هایی صورت گرفته و بازدیدهایی انجام شد که بحث قانون‌گرایی که یک سال گذشته موردتوجه قرارگرفته موردنظر باشد و منجر به افزایش کیفیت شود.
وی خاطرنشان کرد: آسیب‌های مختلفی در آموزش عالی وجود دارد و در دانشگاه جامع تلاش می‌کنیم آسیب‌ها را به حداقل برسانیم و به سمت کیفیت برویم که با توجه به روند متقاضی دانشگاه‌هایی ماندگار هستند که باکیفیت باشند.
فرح‌بخش بابیان اینکه ناچاریم تلاش کنیم تا به کیفیت مناسب برسیم، گفت: مأموریت گرایی در ارائه رشته‌ها مدنظر است که در هر مرکزی هر رشته‌ای ارائه نمی‌شود تا منجر به کیفیت شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات