یک بسیجی کارآفرین در گفتگو با «بسیج»:

بیشتر تولیدهای خانگی با کمبود نقدینگی مواجه هستند

اسدی گفت: به اعتقاد بنده رقابت با رقبای خارجی باعث رونق صادرات می‌شود و در زمان ناتوانی رقابت با آنان رکود به بخش صادرات هم می‌افتد که در حال حاضر ایران صادراتی رکودی دارد.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۰۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹

رضا اسدی کارآفرین و تولیدکننده بسیجی نمونه استان مرکزی شهرستان کمیجان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره شرایط اقتصادی تولید کنندگان ایرانی اظهار داشت: مشکل اصلی اقتصاد ایران رکود است. این مسئله باعث شده تا تولید کنندگان با وضعیت بحرانی مواجه شوند و نتوانند نیاز‌های تولیدی‌های خود را مرتفع کنند.
وی با بیان اینکه دولت حمایت‌های کمتری از قشر تولیدی‌ها خانگی دارد اظهار داشت: بیشتر تولیدی‌های ایرانی با کمبود نقدینگی مواجه هستند و همین موضوع باعث حضور کمتر آن‌ها در بازار‌های عرضه شد. بدون حمایت دولت به راحتی تولیدی‌های خانگی از کار می‌افتند و این در صورتی است که حدود ۴۰ درصد از اشتغال زایی توسط همین کارگاه‌ها به وجود می‌آید.
این کارآفرین بسیجی تصریح کرد: اگر وضع رکودی کشور به همین طریق پیش برود تولیدی‌های ایرانی قطعا نمی‌توانند با رقبای خارجی رقابتی داشته باشند. به اعتقاد بنده رقابت با رقبای خارجی باعث رونق صادرات می‌شود و در زمان ناتوانی رقابت با آنان رکود به بخش صادرات هم می‌افتد که در حال حاضر ایران صادراتی رکودی دارد.
ارسال نظرات