معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد

حمایت کمیته امداد استان مرکزی از 1800 کودک زیر پنج سال مبتلا به سوء تغذیه

 معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: یک‌هزار و 800 کودک زیر پنج سال که از بیماری سوءتغذیه رنج می‌برند تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی قرار داشته و از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۴۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا شایسته‌جو معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه بیش از 38 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: از این تعداد 22 هزار خانوار با سرپرست زن از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند هستند.

وی از ارائه بیش از 110 خدمت حمایتی به اقشار نیازمند خبر داد و بیان کرد: ‌یک‌هزار و 800 کودک زیر پنج سال که از بیماری سوءتغذیه رنج می‌برند تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی قرار داشته و از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: در شش‌ماهه نخست امسال 744 میلیون و 996 هزار تومان در قالب بُن کارت به این کودکان کمک شده است.

شایسته‌جو با اشاره به اجرای طرح "همسفره" توسط کمیته امداد، گفت: نیکوکاران و خیران می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه در جهت کاهش و رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه یک‌هزارو 100 بیمار صعب‌العلاج و زمین‌گیر در استان مرکزی نیازمند کمک‌های مردم و خیران هستند، گفت: منابع دولتی و منابع مالی کمیته امداد به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای این افراد نیست و کمیته امداد نیازمند کمک خیران و مشارکت آن‌ها برای تأمین نیازهای این بیماران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار