همزمان با سالروز شهادت دختر 3 ساله حضرت امام‌حسین (علیه السلام)، اولین همایش سه‌ ساله‌های حسینی، ویژه بزرگداشت مقام حضرت رقیه (سلام الله علیها) در حسینیه ارشاد شهر سامان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۴۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، همایش سه ساله‌های حسینی با حضور کودکان، مادران و مربیان مهدهای کودک پیش از ظهر امروز در حسینه ارشاد شهر سامان برگزار شد و در این همایش کودکان 3 تا 5 ساله دختر و پسر با سربندهای یا رقیه(سلام الله علیها) به یاد دختر سه ساله امام حسین(علیه السلام) عزاداری کردند.

در حاشیه این همایش، جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(سلام الله علیها) سامان با بیان اینکه 480 کودک سه ساله سامانی در این همایش شرکت کردند، افزود: 120 نفر از این کودکان از اعضای مهدهای کودک این شهرستان می‌باشند.

وی اظهار داشت: نسل آینده کودکان باید به گونه‌ای باشد که باورها و ارزش‌های صحیح را به خوبی درک کنند تا همواره با هوشیار نمودن نسل‌های آینده، کمک بزرگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان نمود.

این مقام مسئول، هدف از برگزاری این همایش را تعمیم فرهنگ عاشورایی و فرهنگ‌سازی در این راستا از مهمترین اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و بیان داشت حضرت رقیه(سلام الله علیها) از شخصیت‌های برجسته در حادثه عاشورا است و نام و یادش همواره و برای همیشه در تاریخ ماندگار است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، اولین همایش ساله‌های حسینی در شهرستان سامان به همت پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام و با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در حسینه ارشاد سامان برگزار شد.

ارسال نظرات