خبرهای داغ:

نمایشگاه «آشنایی با سران تکفیر» افتتاح می‌شود

مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از افتتاح و برپایی نمایشگاه «آشنایی با سران تکفیر» همراه با برگزاری مسابقه در این راستا خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۵۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

نمایشگاه «آشنایی با سران تکفیر» افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، خانم فهیمه فیضی، مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی عنوان کرد: نمایشگاه «آشنایی با سران تکفیر» همزمان با برگزاری نشست علمی آموزشی «مبانی افراط‌گرایی و تکفیر در جهان اسلام و تأثیر عملکرد شیعه در آن» در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افتتاح می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه که روز پنجشنبه راه‌اندازی می‌شود، ۳۶ مقاله پوستر با معرفی اجمالی از شخصیت‌های برجسته سلفی‌های تکفیری وهابی و سلفی‌های جهادی تهیه شده است که در روز برگزاری نشست رونمایی می‌شوند.

مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی اظهار داشت: نمایشگاه «آشنایی با سران تکفیر» از روز یکشنبه، ۷ آبان ماه تا روز چهارشنبه، ۱۷ آبان ماه به مدت ۱۰ روز در سالن زیرزمین ساختمان شهید قدوسی(ره) دایر می‌شود و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد:  مقدمات برگزاری این نمایشگاه، هشت ماه به طول انجامید و  مقاله پوسترهای نمایشگاه حاصل همکاری و مشارکت مؤسسه مطالعات بنیان دینی، مؤسسه فرهنگی تبلیغی بروج و مرکز تخصصی حکمت اسلامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و به تایید علمی جناب آقای دکتر فرمانیان تولید شده است.

فیضی تصریح کرد: برای اینکه بازدیدکنندگان استفاده مطلوب تری از نمایشگاه داشته باشند، همراه با برگزاری نمایشگاه، هر روز یک مسابقه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مسابقات، روزانه سؤالاتی از محتوای مقالات طراحی و ارائه می‌شود.

مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی تصریح: سوالات هر روز با روزهای دیگر متفاوت است و  و روزانه به سه نفر از برگزیدگان این مسابقات به قید قرعه، جوایزی اهدا می‌شود.

فیضی یادآور شد: بازدید از نمایشگاه و شرکت در مسابقات برای عموم طلاب، اساتید و کارکنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) آزاد است.

گفتنی است؛ نشست علمی آموزشی «مبانی افراط‌گرایی و تکفیر در جهان اسلام و تأثیر عملکرد شیعه در آن» روز پنجشنبه، ۴ آبان ماه ساعت ۸ تا ۱۲ از سوی مرکز تخصصی حکمت اسلامی در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست با سخنرانی حجت‌الاسلام‌مهدی فرمانیان، رئیس دانشکده مذاهب اسلامی دانشگاه ادیان و مذاهب و پژوهشگر و صاحب نظر در حوزه سلفی‌پژوهی و دبیری علمی حجت‌الاسلام‌ حسن ترکاشوند، معاون آموزشی مرکز تخصصی کلام اسلامی حوزه علمیه قم تشکیل می‌شود.

ارسال نظرات