خبرهای داغ:
رئيس اداره مهاجرت و گذرنامه استان قم از افزايش ساعت کاري دفاتر پليس +10 در راستای خدمت رساني به زائران اربعين حسيني(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۵۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا نورعلیئی در حاشیه بازدید از دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10، با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی(ع) از اضافه شدن ساعت کاری مراکز پلیس +10 و دفاتر صدور گذرنامه خبر داد و اظهار کرد: ساعت کاری این مراکز تا ساعت 1800 افزایش یافته است.

وی گفت: پلیس در خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و همانند سنوات گذشته با تمام توان و ظرفیت در خدمت زائران اربعین خواهد بود و در صورت ازدحام و شلوغی زیاد، بنا به صلاحدید مسؤولان ذیصلاح، خدمات رسانی همانند سال گذشته در روزهای تعطیل هم صورت می‌پذیرد.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان گفت: در راستای نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات پلیس + 10 ، بازدید سرزده از این دفاتر تا زمان اربعین در دستور کار قرار دارد، هر چند بررسی‌های میدانی حکایت از تلاش و همکاری دفاتر خدمات پلیس + 10 در مسیر خدمت به شهروندان دارد .

نورعلیئی افزود: اداره مهاجرت و گذرنامه استان با همکاری سایر رده‌های انتظامی و خدماتی و استفاده حداکثری از منابع انسانی و امکانات و فراهم آوردن زیرساخت‌های فناوری در خدمت شیفتگان مکتب عاشورا است.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان قم افزود: تاکید ویژه به همشهریان داریم تا فرصت باقی است نسبت به دریافت گذرنامه خود اقدام کنند و کار اخذ گذرنامه و یا تمدید آن را به روزهای واپسین مانده به اربعین موکول نکنند و همچنین برای انجام کارهای خود به ویژه امور مربوط به گذرنامه تنها به یک دفتر خاص مراجعه نکرده که باعث ازدحام شود.

وی تاکید کرد: بی شک خروج از مبادی مرزی صرفا با در دست داشتن اصل گذرنامه و روادید معتبر مقدور است و هیچ گونه خدماتی به کسانی که فاقد گذرنامه و روادید هستند، ارائه نخواهد شد و اینکه افراد می‌توانند با کارت ملی از کشور خارج شوند، صحت نداشته و شایعه‌ای بیش نیست.

وی گفت: خروج زائران اربعین حسینی(ع) بدون گذرنامه امکان پذیر نیست و در صورت خروج غیر قانونی زائران از کشور علاوه بر امکان دستگیری در کشور مقابل، در هنگام برگشت نیز با مشکلات جدی در مرز روبه‌رو خواهند شد.

نورعلیئی تاکید کرد: به زائران توصیه می‌شود به صورت گروهی مسافرت کنند تا سفر مطلوب و ایمن تری را پیش رو داشته باشند و به هشدارهای پلیس که از طریق رسانه‌های جمعی اعلام می شود، توجه کنند.

ارسال نظرات