سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: بسیج امروز به تاسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) تمام هستی اش را برای یاری دین خدا بکار برده و خداوند نیز همیشه یاری گر بسیج و تفکر بسیجی خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۶۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶

بسیج پیرو مکتب حسینی است

حجت الاسلام والمسلمین حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در نخستین جلسه مجمع بسیج شهرستان اردبیل که با حضور اعضا و بسیجیان این مجمع در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد با بیان اینکه عاشورا دانشگاه ایستادگی و مقاومت می باشد گفت:امام حسین (ع) و یارانش فارغ التحصیلان واقعی این مکتب هستند و ما باید از این بزرگان پند بگیریم.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به وسیله تصمیم هایشان در بین خود تفرقه ایجاد نموده اند گفت: این تفکر بسیج و بسیجی است که امروز دشمنان اسلام را به خاک مذلت کشانده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در ادامه با بیان اینکه این قانون الهی است که هر کس دین خدا را یاری نماید خدا نیز او را یاری خواهد نمود تصریح کرد: بسیج امروز به تاسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) تمام هستی اش را برای یاری دین خدا بکار برده و خداوند نیز همیشه یاری گر بسیج و تفکر بسیجی خواهد بود.

حجت الاسلام نوری در ادامه افزود: آنهایى که نظام اسلامى و جمهورى اسلامى را تهدید میکنند که ما چنین میکنیم، چنان میکنیم بدانند: جمهورى اسلامى به برکت تفکّر بسیجى و عمل و حرکت بسیجى شکست‌ناپذیر است و هیچ تفکری نخواهد توانست در اذهان بسیج انحراف ایجاد کند.

خبرنگار افتخاری بسیج اردبیل: فردین منتظرنظام

 

ارسال نظرات