خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان مراوه تپه؛

بالاترین سرمایه گذاری در شهرستان توسط شرکت گاز انجام شده است

فرماندار شهرستان مراوه تپه گفت:بالاترین سرمایه گذاری در شهرستان توسط شرکت گاز انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۷۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

به گزارش روابط عمومی در نشستی که با حضور مدیر عامل  و اعضای هیئت رئیسه شرکت گاز استان گلستان با تاجی فرماندار و اعضای شورای شهر  مراوه تپه  برگزار شد  روند پیشرفت پروژه های گازرسانی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

 در این نشست  فرماندار  مراوه تپه  بزرگترین حجم سرمایه گذاری در شهرستان   را مربوط به شرکت گاز استان گلستان  عنوان کرد و  از تلاش و همت بالای مدیرعامل و مجموعه کارکنان گاز گلستان تقدیر نمود. 

تاجی  تصریح کرد:خوشبختانه روند پیشرفت اجرای پروژه های گازرسانی شهرستان بسیار خوب بوده و تلاش داریم با پیگیریهای و رایزنی های مستمر با مسئولین مربوطه ، هر چه سریعتر تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند شوند و گرمای لذت بخش آن را در منازلشان لمس نمایند.

  در این جلسه مدیر عامل گاز گلستان نیز ضمن تشکر از همکاری و مساعت  فرماندار مراوه تپه  ، توسعه گاز رسانی بویژه شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه  را  افتخار بزرگی دانست.   

 وی افزود:در حال حاضر در شهرستان مراوه تپه نزدیک به 520 کیلومتر شبکه اجرا شده است ،تعداد  5360   انشعاب نصب ، افزون بر  4770 مشترک جذب و  تعداد 4650 خانوار نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

 مهندس جمال لیوانی اظهار داشت:در همین راستا از مجموع 102 روستای موجود استان تعداد 52 روستا گاز رسانی شده است و تلاش داریم انشاء ا... تا پایان سال 97 تمامی روستاهای استان و شهرستان   که شرایط گاز رسانی  را دارند از این انرژی پاک بهره مند سازیم

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها