سید ساجد یعقوبی
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در دو روز آینده مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی و آب و خاک استان اردبیل بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۷۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

مشکلات کشاورزی استان اردبیل را برسی خواهیم کرد

علی اکبری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل شرایط بسیار مناسبی در حوزه کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی و باغی دارد و باید برای نبود فروش و صادرات محصولات آسیب‌شناسی دقیقی مبنای کار قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه گاهی اوقات شاهد ایجاد تنگناها هستیم که زحمات و دسترنج کشاورزان منطقه به ویژه در تولید سیب‌زمینی محصولات باغی و کشاورزی با مشکل روبه‌رو می‌کند که عمده دلیل این موضوع نوسانات بازار وعدم مدیریت مناسب است.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی اوقات نیز محصولات و تولیدات کشاورزان استان تحت تاثیر تغییرات و ناملایمات شدید اقتصادی می‌شود که باید بتوانیم از این قشر زحمتکش جامعه در راستای تولید و خودکفایی کشاورزی کشور حمایت کنیم.

اکبری بیان کرد: باید برای بازار و صادرات محصولات کشاورزی یک نگاه نو داشته باشیم و نیازمند هستیم که در این حوزه تحقیق و بررسی به انجام برسد.

وی تصریح کرد: کشور ایران از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه‌ دامی و کشاورزی برخوردار است و باید بتوانیم با استانداردسازی محصولات در بازارهای جهانی حاضر شده و محصولات تولیدی خود را به کشورهای دیگر صادر

ارسال نظرات