امام جمعه موقت شهرستان ازنا:

نقش مادران را در خانواده ها پررنگ کنیم/ برای داشتن جامعه سالم باید خانواده ای سالم داشت

امام جمعه موقت شهرستان ازنا گفت : جامعه ما خیلی مشکل دارد یکی از این مشکلات آلوده بودن فضای مجازی است که بنا بر فرموده امام خامنه‌ای (معظمه له) آتش به اختیار شما به عنوان مادر باید خیلی حواستان به فرزندانتان باشد تا به انحراف کشیده نشوند.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۷۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان ازنا؛ حجت الاسلام علیرضا بنیادی درهمایش سه سالگان حسینی که در مصلای این شهرستان برگزارشد ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها در همایش سه سالگان حسینی اظهار داشت:امام حسین علیه السلام یک بعد ناشناخته دارد که دسترسی به آن تا ممکن است که این از عزتمندی امام حسین علیه السلام است که با تربت متبرکش شفا بخش می‌شود.

وی با اشاره به تربیت فرزندان در خانواده افزود: یکی از نکاتی که هر خانواده باید به آن توجه کند الگوبرداری فرزند از پدر و مادرش است که اگر این الگو خوب یا بد باشد به مقتضی آن فرزند پذیرش یا الگو بر می‌دارد.

بنیادی امام جمعه موقت شهرستان ازنا عنوان کرد : مادر در خانواده نقش خطیری در تربیت خانواده و پدر نقش موعظه گری را دارد و اولاترین الگو در خانواده ها خانواده پیامبر اکرم (ص) است .

وی بیان کرد: جامعه ما خیلی مشکل دارد یکی از این مشکلات آلوده بودن فضای مجازی است که بنا بر فرموده امام خامنه‌ای (معظمه له) آتش به اختیار شما به عنوان مادر باید خیلی حواستان به فرزندانتان باشد تا به انحراف کشیده نشوند.

بنیادی با توجه به خطرناک بودن فضای مجازی گفت : در بعضی از کشورهای خارجی برای کودکان پایین تر از ۱۳ سال اینترنت محدود است ولی چطور برای ما برنامه ریزی می‌کنند و در شبکه های خود هزینه می‌کند و فیلم و سریال درست میکند در حالی که برای بیماری های ما اجازه ورود دارو نمی‌دهند .
 

وی با اشاره به توجه خانواده به تربیت خانواده به سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: از کودکی فرزندانتان را آموزش دهید که تا با کسب اجازه به حریم اتاق والدین وارد شوند که کوتاهی در این امر باعث بروز تربیت نادرست می‌شود.
 

وی اظهار داشت: در فضای این همایش سه سالگان فرزندانمان پرورش پیدا می‌کنند و به بی راهه نمی‌روند همین مدافعان حرم و شهدا در این مراسمات رشد کرده اند و به انسانیت والا رسیده اند.
 

بنیادی با توجه به فریضه ۲۵ صحیفه سجادیه بیان کرد: در این دعا آمده که تربیت فرزندان را از پرودگار مدد خواهی کنیم و الگوی ما باید حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت زینب سلام الله علیها و یا سه ساله حضرت رقیه خاتون سلام الله باشد .
 
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات