خبرهای داغ:
فرماندار درمیان در دیدار با سردار قاسمی:

جاده درمیان مناسب نیست

فرماندار درمیان گفت: متاسفانه جاده‌های شهرستان درمیان کیفیت مناسبی ندارد و در چند وقت اخیر شاهد تصادفات مرگبار متعددی در این جاده بوده ایم.
کد خبر: ۸۹۳۹۴۵۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) با فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان درمیان دیدار کرد.

 محمد بشیری‌زاده، فرماندار درمیان در این دیدار اظهار کرد:  خوشبختانه در شهرستان مرزی درمیان هدف همه مسئولان خدمت به مردم است و وحدت خوبی بین مردم و مسئولان شهرستان وجود داشته و به هیچ وجه خط ، جناح و سیاست مهم نبوده که این امر  خود زمینه‌ساز خدمت بهتر و بیشتر به مردم را فراهم کرده است.

 وی افزود: عملیات گاز رسانی به روستاهای شهرستان درمیان آغاز شده که در حال حاضر در 37 روستا در بخش قهستان و 17 روستای بخش مرزی این شهرستان عملیات گازرسانی در حال انجام است و تا کنون پیشرفت قابل توجهی داشته است.

 جاده شهرستان درمیان نامطلوب است

فرماندار درمیان بیان کرد: متاسفانه جاده‌های شهرستان درمیان کیفیت مناسبی ندارد و در چند وقت اخیر شاهد تصادفات مرگبار متعددی در این جاده بوده ایم.

 بشیری زاده عنوان کرد: در جاده‌های مرزی مشکلات بیشتر احساس شده  که در زیرساخت و زیرسازی این جاده‌ها باید تجدید شود چراکه اگر در بحث امنیتی  خدای نکرده مشکلی به وجود آید جاده مناسب قطعا سرعت عمل نیروها را بالاتر می‌برد و امداد رسانی راحت تر خواهد بود.

  وی خاطر نشان کرد: مسئولان درمیان و نیروهای سپاه با هم وحدت داشته و این وحدت باعث رونق کارها و محرومیت‌زدایی می‌شود و در نتیجه  مردم نسبت به نظام دید خوش بینانه ای پیدا می‌کنند.

 فرماندار درمیان گفت: مجموعه بسیج ظرفیت عظیمی را در عرصه‌های مختلف اقتصادی از جمله  اقتصاد مقاومتی دارد که می‌تواند در زمینه فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد نقش قابل توجهی داشته باشد.

* سپاه از مردم و در کنار مردم است

 حسین خدادادی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان، نیز در این دیدار از زحمات صورت گرفته و تعامل مسئولان با مجموعه بسیج در شهرستان تشکر کرد و گفت:  همکاری و همیاری مسئولان شهرستان با سپاه و بسیج زمینه‌ساز خدمت بهتر و مطلوب‌تر به مردم است.

 وی افزود: خوشبختانه ما در این شهرستان کمترین دغدغه‌ای در مورد مسائل جانبی و حاشیه‌ای نداریم و شهرستان درمیان نمود عملی از انسجام و وحدت است.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان بیان کرد: سپاه از مردم و در کنار مردم است در این راستا برای محرومیت‌زدایی شهرستان مرزی درمیان از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار