سرپرست تیم شطرنج دانشگاه آزاد بندرعباس با بیان اینکه تاکنون برخی مسئولان هیچ قدمی برای عملی کردن وعده های خود برنداشته اند، گفت: متاسفانه از ما آن طور که شایسته نماینده استان هرمزگان باشد حمایت نمی کنند و وعده ها در مرحله حرف می مانند و عملی نمی شوند و ما در همان حد حرف از آنان تشکر می کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۹۴۵۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ بهروز مجدزاده، سرپرست تیم شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس اظهار کرد: تیم دانشگاه آزاد سال گذشته قهرمان استان شد و به سوپر لیگ کشور راه یافت و با وجود اینکه برای نخستین بار حضور در بالاترین سطح کشور را تجربه می کند توانسته در پایان نیم فصل به مقام دوم دست یابد.

 

سرپرست تیم دانشگاه آزاد با تاکید بر رضایت بخش بودن نتایج کسب شده توسط تیم، تصریح کرد: ما در ۱۱ مسابقه برگزار شده در ۹ بازی موقف به شکست حریف شده ایم و یک مساوی و یک شکست را متحمل شده ایم.

 

وی با اشاره به نقش تیم های پایه در موفقیت تیم اصلی، گفت: دانشگاه آزاد در رده پایه دارای دو تیم «ب» و «ج» است که هر دو تیم در لیگ استان هستند و رده های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

 

سرپرست تیم با تاکید بر اینکه هدف ایجاد تیم پایه تقویت تیم اصلی است، بیان کرد: تیم های پایه دانشگاه آزاد با استعداد یابی تشکیل شده است و همه اعضای آن بومی استان هستند که این موضوع گامی در جهت تشویق مردم هرمزگان به روی آوردن به شطرنج است.

 

مجدزاده با اشاره به اعضای تیم، اظهار کرد: بازیکنان تیم شطرنج دانشگاه آزاد به ترتیب رنکینگ بین المللی از استاد بزرگ پویا ایدینی ، استاد بزرگ پوریا درینی ، استاد بزرگ میترا حجازی پور ، استاد بین المللی علیرضا فیروزجا ، استاد بین المللی آرین غلامی ، استاد بین المللی مبینا علی نسب ، استاد فیده مهرداد صداقتی تشکیل شده و مهزیار قاسمی در سمت مدیر فنی تیم بازیکنان را یاری می کند.

 

 

سرپرست تیم با بیان اینکه برگزاری مسابقات در لیگ برتر در مقایسه با لیک استان متفاوت است، تصریح کرد: در سوپرلیگ بازی ها به صورت رفت و برگشت انجام می شود سفر برای مسابقات و اسکان تیم هزینه های زیادی را به خود اختصاص می دهد و ما از نظر مالی به حمایت مسئولان استان احتیاج داریم.

 

مجد زاده با تاکید بر اینکه تاکنون برخی مسئولان هیچ قدمی برای عملی کردن وعده های خود برنداشته اند، گفت: متاسفانه از ما آن طور که شایسته نماینده استان هرمزگان باشد حمایت نمی کنند و وعده ها در مرحله حرف می مانند و عملی نمی شوند و ما در همان حد حرف از آنان تشکر می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه ۶ بازیکن تیم ملی پوش هستند، گفت: برای به دست آوردن قهرمانی کشور و کسب سهمیه آسیا باید با بازیکنان بزرگی همکاری کنیم و قرارداد بستن با آنها هزینه هایی دارد که برای نتیجه گرفتن الزامی است .

 

سرپرست تیم شطرنج دانشگاه آزاد ادامه داد: تیم ما در این جایگاه به حمایت احتیاج دارد نه زمانی که دیگر در رده اول و دوم نباشد در آن وضعیت کمک مسئولان چون نوش دارو پس از مرگ سهراب است.

 

مجد زاده با بیان اینکه برخلاف برخی مسئولان به قول هایش وفادار بوده، تصریح کرد: به مسئولان استان گفته بودم در مقابل حمایت های آن ها ، برای پیشرفت جوانان هرمزگانی اقداماتی را انجام دهیم و به همین دلیل بازیکنان تیم کلاس های رایگان آموزش حرفه ای شطرنج را به مدت سه روز در شهرستان های استان برگزار می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: مهرداد صداقتی ، استاد فیده شطرنج از روز چهارشنبه سوم آبان ماه تا روز جمعه کلاس های آموزشی رایگان را به مدت سه روز در شهرستان سیریک برگزار می کند.

منبع:هرمز

ارسال نظرات