گلزار شهدای گمنام بخش رودخانه و شهر زیارتعلی پس از ۱۲ سال از خاک سپاری آن عزیزان هنوز ساخته نشده است.
کد خبر: ۸۹۳۹۴۶۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛بیست بهمن ١٣٨۴ بود که ۵کبوتر خونین بار گمنام برفراز دست های مردم ولایتمدار بخش رودخانه در شهر زیارتعلی به خاک سپرده شدند و موجی از امید در این بخش دیدنی بود که از همان روزهای نخست این خاک سپاری، دغدغه ساخت بنای یادمان شهدا ورد زبان مسئولان و مردم بود.

 

حال پس از گذشت ١٢ سال از این اتفاق معنوی نه تنها گشایش خاصی صورت نگرفت بلکه ضمن رعایت نکردن حریم مکانی این شهدای مطهر بنای فعلی هم به صورت نیمه کاره رها شده و کسی هم متاسفانه پاسخگو نیست و این شهدا که خود گمنام هستند با جایگاه موجود و بنایی ناقص مظلوم واقع شده اند.

 

به گفته کاظمی نژاد بخشداربخش رودخانه با توجه به اختصاص بودجه ۵٠میلیون تومانی کمیته برنامه ریزی شهرستان به دستگاه متولی برای ساخت این گلزار و جایگاه شهدای گمنام وقفه ۱۲ ساله ساخت یک جایگاه برای شهدای گمنام این بخش را به اتمام برساند.

 

وضعیت فعلی به گونه ایست که  فضایی برای یک فاتحه خوانی ساده نیز وجود ندارد حال مسئولین که در تریبون ها و جلسات، خود را بی حد و بی عدد مدیون شهداء می دانند پاسخگوی این عملکردشان باشند که چرا بنای نامناسب و نیمه تمام و دور از شأن این شهدای عزیز رها شده و کسی هم پاسخگو نیست.

 

در پایان باید گفت که شهدای ما گمنام نیستن اما بعضی ها دوست دارند گمنام بمانند که این موضوع در واقع پیوند صداقتِ گفتار و رفتار مسئولین را تایید نمی کند، امید است که انعکاس این گزارش درد آلود  مسئولان را متوجه وظیفه خود بکند.

 

ارسال نظرات