در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان بندرعباس:
اروند سورو در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان بندرعباس بر سکوی قهرمانی ایستاد.
کد خبر: ۸۹۳۹۴۶۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان شهرستان بندرعباس که از چندی پیش به‌مناسبت هفته تربیت بدنی آغاز شده بود شامگاه چهارشنبه با برگزاری دیدار نهایی آن بین تیم‌های پیام مخابرات و اروند سورو بندرعباس در سالن فجر بندرعباس به پایان رسید.

 

در دیدار نهایی تیم اروند با نتیجه 54 بر 50 مخابرات را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد و در دیدار رده‌بندی این مسابقات تیم توانیر با پیروزی 47 بر33 به مقام سومی این مسابقات بسنده کرد.

 

 

در بازی فینال و در کوارتر نخست مخابرات بازی بهتری به نمایش گذاشت و با نتیجه 15 بر 8 پیش افتاد. درکوارتر دوم تیم اروند علاوه بر جبران امتیاز عقب‌مانده با نتیجه 13 بر9 به پایان برد. در کوارتر سوم دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در پایان دو تیم به نتیجه مساوی 13-13 دست یافتند.

 

در کوارتر چهارم هر دو تیم برای رسیدن به مقام قهرمانی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. دو تیم تا امتیاز مساوی 37-37  پایاپای هم پیش رفتند.

 

 

تیم مخابرات یکی از یاران کلیدی خود را به‌علت 5 خطا شدن از دست داد و همین فرصت خوبی برای تیم اروند بود تا با تاکتیک‌های هجومی و بدون نقص حریف خود را غافلگیر کند و با نتیجه 54 بر 50 بازی را به سود خودبه پایان ببرند و جام قهرمانی این دوره از مسابقات بسکتبال جوانان شهرستان بندرعباس را به خود اختصاص دهد و پیام مخابرات به مقام دوم رسید.

 

مراسم پایانی این مسابقات با حضور امین رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس، سعیدرضایی رئیس هیأت بسکتبال بندرعباس و جمعی از پیشکسوتان جوایز تیم‌های اول تا سوم به آنها  اهدا شد.

 

این مسابقات با حضور هفت تیم در دو گروه برگزار شد. در گروه (الف) تیم‌های اروند، پالایشگاه نفت بندرعباس، هفت تیر و برق و در گروه (ب) تیم‌های توانیر، پیام مخابرات و خلیج فارس قرار داشتند.

 

 

تیم قهرمان اروند با سرمربیگری جمال محمدی‌نسب مشکل از محمدامین یوسف‌زاده، عارف احترامی، عبدالرحمن کهن‌پور، علیرضا حسن‌زاده، علیرضا حیدری، مبین جهاندیده، محمد لعل‌گون، محمدامین احمدی، عبدالحرمن بنگلی، علی رحیمی، علیرضا دروشی و مهرداد گلرنگ بود و احمد احمدی به‌عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کرد و امید بنگلی نیز سرپرست اروند سورو بود.

ارسال نظرات