فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی شهدا، خانواده‌های شهدا و ارزش‌ها انقلابی و اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۳۹۴۷۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ اباذر سالاری امشب در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بندرعباس اظهار کرد: امنیت امروز ایران را مدیون قدرت بازدارندگی کشور هستیم که توانسته دشمنان را سر جای خودشان بنشاند.

 

وی افزود: بزرگ‌ترین قدرت نظام جمهوری اسلامی حمایت مردم و حضور همیشگی مردم در صحنه دفاع از کشور است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در مقاطع مختلف، عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های معنوی موجود در جامعه‌مان بهره بیشتری بگیریم و سرمایه‌های کشور را قدر بدانیم.

 

سالاری تصریح کرد: هیچ گاه ملت ایران خیانت‌های دشمنان را در طول تاریخ فراموش نخواهند کرد. ما فراموش نمی‌کنیم که دشمنان چگونه به انقلاب نوپای ملت ایران در سال 57 حمله‌ور شدند و چگونه تسلیحات شیمیایی را در اختیار رژیم بعثی عراق قرار دادند و چگونه در طول همه سال‌های بعد از انقلاب دست به تحریم‌های متعددی بر علیه ملت ایران زدند و اکنون به دنبال تغییر ماهیت خود هستند.

 

وی ادامه داد: قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران، شهدا، خانواده شهدا و ارزش‌های انقلابی و اسلامی و رزمندگان و مجاهدان غیوری است که در 8 سال دفاع مقدس و پس از آن و در حال حاضر در قامت شهدای مدافع حرم، نگهبان امنیت و اقتدار کشورمان بوده و هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس با بیان این که پایگاه‌های مقاومت بسیج باید الهام‌بخش و الگوی راستینی در مسیر صیانت از امنیت و اقتدار کشور باشند، گفت: اجرای طرح‌های امنیت‌بخشی به محلات که با همکاری نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌ها به اجرا درآمد، امنیت محلات و رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته است و ما از مسؤولان انتظار داریم که توسعه متوازنی را در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی کنند تا همه مردم از ظرفیت‌ها برخوردار شوند.

ارسال نظرات