شوراهای دانش آموزی افکار و اندیشه های متفاوت را در هدف رسانی بکار می گیرند

یکی از مزیت‌های کلیدی شورا قرارگرفتن افکار و اندیشه‌های متفاوت برای رسیدن به هدف است و دانش‌آموزان در مقاطع مختلف با ارتباط گرفتن از دیگران و هم دوره‌ای های خود به‌عنوان بازوان قوی در مدرسه عمل می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۲۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قربانعلی اصغری در آیین برگزاری بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی که به میزبانی دبیرستان دوره متوسطه اول دخترانه ۱۵ خرداد در بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مزیت‌های کلیدی شورا قرارگرفتن افکار و اندیشه‌های متفاوت برای رسیدن به هدف است و دانش‌آموزان در مقاطع مختلف با ارتباط گرفتن از دیگران و هم دوره‌ای های خود به‌عنوان بازوان قوی در مدرسه عمل می‌کنند.

وی بابیان اینکه شورا به‌عنوان یک ارکان اصلی در مدرسه به‌شمار می‌آید، افزود: مدیران باید از شوراها و دانش‌آموزان در تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی در مدارس بهره ببرند چرا این محیط فرصت مناسبی برای قبول مسؤولیت، جامعه‌پذیری، افزایش اعتماد به‌نفس و تمرین زندگی گروهی است.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی است، بیان کرد: تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم شکل می‌گیرد و این نظام تفاوت جنسیتی برای عرضه توانمندی‌ها قائل نیست و ملاک برتری افراد تقواست نه جایگاه و مقام اجتماعی.

این مسؤول به دقت در انتخاب در زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان در تعیین سرنوشت جامعه خود نقش‌آفرین هستند و باید انتخاب صحیح را از ابتدا بیاموزند تا در آینده دچار خسران و ضرر نشوند.

وی در پایان بابیان اینکه اعضای شورای شهر دغدغه‌های مردم را قربانی خواسته‌ها و امیال خود کرده‌اند، گفت: مردم شهرستان بهشهر در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر اسلامی افرادی را انتخاب کرده‌اند که پس از گذشت سه ماه نتوانستند شهرداری برای این شهر تعیین کنند و این نشان از این دارد که آنان نسبت به رای مردم بی‌توجه هستند و برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود مردم را نادیده می‌گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها