انتظار داریم دستگاه‌هادر امور مطالعات، پژوهش، تصمیم‌سازی، اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها از ظرفیت عظیم هیات‌های اندیشه‌ورز، سازمان‌های اقشاری، مجامع، کارگروه‌ها، نیروهای بسیجی و اردوهای جهادی به‌طور رسمی استفاده کنند.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۴۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجمع بسیج استان مازندران در اولین جلسه خود بیانیه ای صادر کرد و ضمن اشاره به موضوعات مختلفی چون، توجه به تحقق منویات مقام عظمای ولایت مبنی بر تولید و اشتغال، اقتصاد مقاومتی و ... با توجه به اهانت ابلهانه ترامپ رئیس جمهور مغرور آمریکای جهانخوار، مجمع بسیج استان را در کنار سایر اقشار مردم و جامعه اسلامی ایران حامی  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ولایت مطلقه فقیه و مرزان کیان اسلامی یاد کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

 پس از انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی ایران به‌زعامت مرجع عالی‌قدر جهان تشیع حضرت امام خمینی(ره) و سپس قطع منافع شیطان بزرگ، دولت آمریکا با همکاری اذناب داخلی و خارجی خود، به‌تصور واهی براندازی نظام نوپا، با ترفندهای مختلف قصد احیای منافع خود را داشتند. ایجاد فتنه جدایی اقوام و بخش‌هایی از کشور، کودتاهای پی در پی، ربودن سرحلقه توطئه‌ها از لانه جاسوسی، فعالیت مزورانه و ترور شخصیت‌های موثر نظام توسط گروهک‌های معاند به سرکردگی منافقین، برافروختن جنگ تحمیلی هشت ساله و حمله به کویت توسط صدام و تجهیز او به سلاح‌های کشتار جمعی و شیمیایی و ....، تحریم‌های سنگین و همه جانبه، حمله به هواپیمای مسافربری، حمل و انتقال سرمایه‌های فرهنگی و مالی به خارج و توقیف دارایی‌های کشور، اجرای پروژه‌های تهاجم فرهنگی، نفوذ، جنگ نرم، تضعیف باورهای دینی مردم و تنزل اثر آنها در اداره حکومت اسلامی، سست کردن پیوند مردم با رهبری و ولایت فقیه، دوقطبی‌های ساختگی و شکاف بین بین حاکمیت با مردم، فروکش کردن روحیه مقاومت و جایگزینی آن با بی‌تفاوتی و تغییر سبک زندگی و ذائقه آحاد ایرانی از جمله گزینه‌های راهبردی دشمن است. دروغ‌گویی و غیرقابل اعتماد بودن سیاست‌مداراهای آمریکا در آزمون تاریخی برجام، خوی جهانخواری و تجاوزگری در پرورش تروریسم جنایت‌کار و جنگ‌های نیابتی و دیگر فتنه‌های آنها، از جمله اتهام‌های واهی و بی اساس به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نسل معاصر نشان داد که شیطان بزرگ در رسیدن به منافع خود از هیچ جنایتی ابایی ندارد.

اما جمهوری اسلامی ایران به لطف پروردگار، به‌نعمت وجود رهبر عالی‌قدر حضرت امام خامنه‌ای، با تاسی به قرآن کریم و سیره ائمه(ع) ایثارگری جوانان برومند، اسطوره‌های شهید و رزمنده صحنه‌های مختلف نبرد و مدافعان حرم و ولایت و وطن همچون شهید حججی، و نیز جلوه بصیرت و حضور فزاینده و پرشکوه مردم در صحنه های مختلف، انتخابات‌ها، راه‌پیمایی‌های اخیر، تشییع پیکر و یادواره‌های متعدد شهدا و ... تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل و تبعات آنرا به دشمن غدار برگرداند.

  • ما بسیجیان استان شهید پرور مازندران با پیروی از رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مد) برخود فرض می‌دانیم ضمن استمرار در پرداختن به معرفت دینی، بصیرت و تقوای فردی و اجتماعی و حفظ روحیه انقلابی، تشکیل جبهه انقلاب اسلامی را به‌عنوان مقدمه‌ای برای حرکت به‌سوی حکومت و تمدن اسلامی دنبال کنیم. ما در این ایام عزیز و در آستانه اربعین شهادت امام حسین(ع) و یاران ایشان، تجدید پیمان می‌کنیم که برای تبیین گفتمان و اجرای منویات معظم‌له از طریق تقویت حداکثری شبکه بسیج تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت (مد) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تا نثار جان و هستی خود، بایستیم و مقاومت کنیم.
  • ما همچنین در مسیر تحقق آنچه رهبر عزیزتر از جانمان معین فرموده‌اند، کماکان در کنار دستگاه‌های متولی امور اجرایی، قانونگذاری، قضایی، نظارتی و امنیتی استان به ارائه خدمات اجتماعی و تقویت بنیان‌های جمهوری اسلامی ایران خواهیم پرداخت. لذا انتظار داریم دستگاه‌های یاد شده نیز در امور مطالعات، پژوهش، تصمیم‌سازی، اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها از ظرفیت عظیم هیات‌های اندیشه‌ورز، سازمان‌های اقشاری، مجامع، کارگروه‌ها، نیروهای بسیجی و اردوهای جهادی به‌طور رسمی استفاده کنند.
  • با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیجیان استان مازندران خواهان توقف واردات کالاهای دارای مشابه خارجی هستند. همچنین با توجه به مشخصات جمعیت استان، پرداختن به امر حفظ مشاغل موجود، کارآفرینی و اشتغال‌زایی در قالب زنجیره‌های اقتصادی پایدار و متوازن به‌عنوان عامل موثر در تشکیل و حفظ بنیان خانواده‌ها مورد تاکید می‌باشد.
  • در سال‌های اخیر هدایت‌کنندگان و مجریان تهاجم فرهنگی در قالب‌ها و بسترهای جدید کودکان، نوجوانان، جوانان، افراد میانسال و بنیان خانواده‌ها را نشانه رفته‌اند.و برای عمق بخشیدن به آثار آن اهتمام ویژه دارند. متاسفانه فعالیت‌هایی که حتی با نیت خیر انجام می‌شوند، از قدرت بازدارندگی و مهار آثار سوء تهاجمات برخوردار نیستند. لذا لازم است ضمن هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌ها و نهادهای مکلف، منویات مقام معظم رهبری محور برنامه‌ها قرار گرفته و با سرعت برای جبران مافات اقدام شود. بی‌تردید بسیجیان در این زمینه با برنامه‌های همسو با منویات معظم‌له همراه خواهند شد و اگر فعالیت‌های مقابله با صدمات در دالان‌های‌ دیوان‌سالاری، به‌صورت کم‌رمق و‌ کم‌بازده محصور شوند، وفق تکلیف با رویه آتش‌به‌اختیار اقدام خواهند نمود.                

در خاتمه ضمن دعا برای فرج مولای‌مان صاحب‌الزمان (عج) و سلامتی مقام معظم رهبری، امیدواریم آنچه انجام می‌شود با نیت پاک باشد و مورد رضای خداوند متعال واقع شود. انشاا....

ارسال نظرات
پر بیننده ها