همایش سه ساله های حسینی به همت حوزه حضرت معصومه (س) و هیئت رزمندگان اسلام شهرستان ابهر با حضور بانوان و کودکان در امام زاده زیدالکبیر (ع) در ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۳۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام مایانی از طلاب حوزه علمیه در این همایش با تسلیت سالروز شهادت دخت گرامی امام حسین (ع) با اشاره به فرمایش امام علی (ع)، گفت: ایمان گفتار و اقرار به زبان است و عمل و کردار به اعضا و جوارح و ارکان بدن افزود: شیعه بودن فقط با شناسنامه نیست و باید برای برای شیعه بودن هزینه کنیم،وقتی ما می گوییم محب اهل بیت هستیم باید در زندگی خودمان با عمل خود این محبت را  نشان بدهیم .

وی در ادامه خطاب به مادران حاضر در همایش در رابطه با لزوم تربیت صحیح کودکان افزود: امروزه تمامی دشمنان نظام مقدس جمهموری اسلامی ایران برای گمراه کردن فرزندان و جوانان ما تلاش میکنند،لذا باید در تربیت فرزندن خود و استفاده از روش های مناسبت برای تربیت دینی فرزندان خود توجه و دقت بیشتری داشته باشیم.

کارشناس مسائل تربیتی کودکان با تاکید بر اصول تربیت صحیح فرزندان در خانوده تصریح کرد: اگربخواهیم فرزندانمان تربیت دینی داشته باشند و دیندار باشن ابتدا به ساکن خودمان باید اهل نماز باشیم تا بچه ها با نگاه به والدین خود تربیت صحیح داشته باشند.

حجت الاسلام مایانی با اشاره به ساخت فیلم و بازهای مختلف از سوی دشمنان برای کودکان و نوجوانان اظهار داشت: دشمن در صدد گرفتن ایمان از خانواده ها و فرزندان می باشد ،اگر امروز والدین سرگرم فضای مجازی باشند کودکان و فرزندان آنها بیشتر در معرض تهدید و خطر قرار خواهند گرفت.

 

 

ارسال نظرات