اعلام نتایج نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان تامین اجتماعی استان

نوزدهمین دوره از مسابقات قرآن کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان زنجان اعم از واحدهای درمانی و بیمه ای با برتری نفرات اول تا سوم به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۳۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجاندر نوزدهمین دوره از مسابقات قرآن کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان زنجان از مسابقات با شرکت بیش از 126 تن از کارکنان از واحدهای درمانی و بیمه ای و در 4 رشته قرائت تحقیق ، ترتیل ، حفظ و مفاهیم قرآن کریم روز سه شنبه دوم آبانماه در محل دارالقرآن الکریم زنجان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات نفرات اول رشته های قرائت ، ترتیل و حفظ آقایان و خانمها و نفر اول رشته مفاهیم (آقایان و خانمها مشترک) به مرحله نهایی مشهد مقدس راه یافتند.

در رشته قرائت تحقیق  آقایان دکتر سید نور الدین دریا باری از کارکنان مدیریت درمان ، مرتضی پیر محمدی از اداره کل و اکبر راشدین از مدیریت درمان استان بترتیب به مقامهای اول تا سوم نائل شدند.

در رشته ترتیل آقایان ، مرتضی طالقانی از اداره کل استان ، وحید خلفی از مدیریت درمان و مصطفی پیر محمدی اداره کل استان بترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند.

بخش قرائت خانم ها مختص کادر درمان بود و خانمها معصومه ابوالحسنی ، وحیده تاره و خدیجه حاجی تباربترتیب مقامهای اول تا سوم این دوره را از آن خود کردند.

رشته ترتیل خانمها نیز اختصاص به کارکنان درمان داشت و خانمها  مینا تاره ، لیلا محمدی ، لیلا آقایی فرد نفرات اول تا سوم این رشته را بدست آوردند.

در رشته حفظ  خانم  هاجر فیروزی از کارکنان بیمارستان امام حسین (ع) به مرحله نهایی صعود کرد و رشته مفاهیم که بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده بود عبداله سهرابلو از بیمارستان امید ابهر بعنوان نفراول به مرحله نهایی صعود کرد و خانم مریم محمدی بعنوان نفر دوم اعلام شد وخانمها سمانه آقا جانلو و مهناز قدکی مقدم مشترکأ مقام سوم را بدست آوردند.

گفتنی است در مجموع  13 نفر از بخش درمان و 3 نفر از کادر بیمه ای نفرات برتر این دوره از مسابقات را تشکیل دادند.

حضور جامعه پزشکان و روسای شعب در این دوره از مسابقات ، جلوه خاصی به وزن برگزاری مسابقات داده بود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار