خبرهای داغ:
يكي از مراجع تقليد گفت: پدافند غيرعامل بايد دل‌ها را به يكديگر نزديك كند و بايد در نظر داشت‌ خداوند بندگان با تقوا را دوست دارد و تقوا به معناي وظيفه‌شناسي است.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۴۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل و جمعی از معاونان این سازمان اظهار کرد: بر اساس فرمایشات بزرگان دین دنیا مکانی برای اعتبار و عبرت است و خداوند در قرآن فرمودند که دنیا را آفریدیم تا به وسیله دنیا عبرت‌آموزی کنید.

وی با بیان اینکه صاحبان بصیرت کسانی هستند که از روزگار عبرت بگیرند گفت: دشمن‌شناسی یکی از ارکان عبرت‌آموزی است. انسان باید بتواند در هر زمانی دشمن را بشناسد زیرا بیشتر آفات به دلیل جهل نسبت به دشمن است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: در صورتی که دشمن سنگین‌تری در مقابل دارید باید دفاع قوی‌تری نیز داشته باشید، نباید از دشمن در زمینه دفاع و ابزار نظامی اجازه گرفت زیرا دشمن از پیشرفت ما در این زمینه‌ها در هراس است.

وی با بیان اینکه مسائل دفاعی حریم و ناموس است گفت: امنیت کشور یکی از مسائل ناموسی است که در این زمینه باید مراقب بود تا امنیت کشور دستخوش تهدیدات دشمن قرار نگیرد.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: بر اساس دستورات اسلام باید تقوا پیشه کرده و به وظایف خود عمل کنیم و در کشور انسجام بین همه به وجود آید و در کنار یکدیگر باشیم در این صورت حتی خواب دیدن دشمن نیز مشکل می‌شود.

وی یادآور شد: در صورتی که با یکدیگر وحدت داشته و ید واحد تشکیل شود می‌توانیم در برابر کفر ایستادگی کنیم.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: ملت را در برابر دشمن یگانه کنید و همه پشتیبان یکدیگر و مراجع باشید تا در برابر دشمن بتوانیم مقاومت کنیم؛ باید در نظر داشت دشمن شب‌ها نیز در حال توطئه‌چینی است.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل باید دل‌ها را به یکدیگر نزدیک کند گفت:‌ خداوند بندگان با تقوا را دوست دارد و تقوا به معنای وظیفه‌شناسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها