بازدید استاندار زنجان از 3 طرح تولیدی شهرستان ابهر

استاندار زنجان در سفر یک روزه به شهرستان ابهر، از چند طرح صنعتی و تولیدی شهرستان ابهر و همچنین پروژه تصفیه خانه این شهر و سد کینه ورس بازدید کرد.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۶۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،اسداله درویش امیری در این سفر یک روزه، ابتدا از 3 طرح تولیدی و صنعتی ایریکو، پارس حیات و ماد بافت، بازدید کرد و در خصوص مشکلات و برنامه های توسعه ای این واحدها، با مدیران آنها و مسئولان منطقه، بحث و تبادل نظر لازم انجام شد که مقام عالی اجرایی استان، دستورات لازم برای رفع موانع این واحدهای صنعتی و حمایت های مورد نیاز از این واحد ها را صادر کرد.

شرکت صنایع ریلی ایریکو، یکی از واحدهای مهم تولیدی استان و کشور بوده که در بازدید استاندار زنجان، در خصوص طرح توسعه این شرکت و کاهش مشکلات مربوط به امور گمرکی آن، بحث و تبادل نظر لازم صورت گرفت.

دومین بازدید استاندار زنجان از شرکت پارس حیات بود؛ گفتنی است این واحد تولیدی، هم اکنون در مرحله ساخت قرار دارد که بعد از افتتاح و بهره برداری، نسبت به تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی اقدام خواهد کرد.

لازم به ذکر است در واحد تولیدی پارس حیات، 50 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی صورت خواهد گرفت و افتتاح آن، برای 250 نفر به صورت مستقیم، اشتغالزایی خواهد داشت و سرمایه گذار آن نیز یک شرکت ترکیه ای می باشد.

شرکت ماد بافت، سومین واحد تولیدی مورد بازدید استاندار زنجان بود؛ گفتنی است این واحد تولیدی طی سال های گذشته، راکد و نیمه فعال بود که با تلاش مدیران استانی و با جذب یک سرمایه گذار، این واحد هم اکنون در مرحله تجهیز و استقرار دستگاه‌های تولیدی جدید و احیای مجدد قرار دارد.

 

 

ارسال نظرات