دلیل اصلی کُندی توسعه منطقه گاوازنگ، مشکلات اداری، حقوقی و قضایی پیش آمده در گذشته بود که خوشبختانه با مساعدت نهادهای متولی، این مشکلات برطرف شده و زمینه توسعه منطقه، فراهم شده است.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۷۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در مراسم کلنگ زنی هتل 5 ستاره زنجان با اشاره به اینکه بیش از 50 میلیارد تومان برای ساخت هتل 5 ستاره زنجان هزینه می شود، گفت: هتل 5 ستاره زنجان با سرمایه گذاری سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان ساخته می شود.

جواد رحمتی افزود: هتل 5 ستاره زنجان با مشارکت شرکت سیاحتی، جهانگردی و فرهنگی همیار زنگان، در مساحت 15 هزار و 749 متر مربع، در 12 طبقه و با امکاناتی از جمله رستوران، استخر و باشگاه ورزشی، در نزدیکی تاج سد گاوازنگ احداث می شود.

وی با اشار به اینکه تفاهم نامه برای ساخت رستوران گردان در منطقه گاوازنگ منعقد می شود، اظهار داشت: امیدواریم بعد از انعقاد تفاهم نامه با بخش خصوصی جهت ساخت رستوران گردان در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع و با سرمایه گذاری 20 درصدی از سوی سازمان همیاری شهرداری های استان، این طرح در کوتاه ترین زمان ممکن، عملیات اجرایی خود را آغاز کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان تصریح کرد: دلیل اصلی کُندی توسعه منطقه گاوازنگ، مشکلات اداری، حقوقی و قضایی پیش آمده در گذشته بود که خوشبختانه با مساعدت نهادهای متولی، این مشکلات برطرف شده و زمینه توسعه منطقه، فراهم شده است.

جواد رحمتی با اشار به اینکه طراحی های لازم به منظور ساماندهی بخشی از ورودی و بدنه منطقه گاوازنگ انجام می شود، افزود: از 2 سال گذشته، تمهیداتی برای احداث مراکز گردشگری در خارج از محدوده طراحی شده سایت گاوازنگ برای روستائیان منطقه، فراهم شده است که طی روزهای آتی و با تصویب این طرح در کارگروه امور زیربنایی، نسبت به صدور پروانه برای روستائیان اقدام می شود.

وی با اشار به اینکهاز سال 93، تلاش هایی برای ایجاد برخی زیرساخت ها در منطقه گاوازنگ آغاز شد، اما به دلیل محدودیت های اعتباری و پایین بودن تخصیص منابع، برنامه های در نظر گرفته شده به خوبی محقق نشد، گفت:اعتبارات مناسب برای سالجاری جهت توسعه گردشگری در منطقه گاوازنگ پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص مناسب اعتبارات، برنامه ریزی انجام شده برای توسعه منطقه گردشگری و تفریحی گاوازنگ به خوبی محقق شود.

 

 

 

ارسال نظرات