مدیر کمیته امداد شهرستان نورآباد بهر مندی 268 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان نورآباد از آموزشهای فنی حرفه ای خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۷۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مراد کاکائیان با اشاره به اینکه 268 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در هفت ماهه نخست سال‌جاری از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره ‌مند شده‌اند، اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی فنی و تخصصی کمیته امداد بر اساس استعداد، علاقه و نیاز بازار کار برای مددجویان برگزار می‌شود تا پس از فراگیری آموزش‌های لازم بتوانند شغل مورد نظر خود را ایجاد کنند.

وی افزود: دوره های آموزشی در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، خدمات و فعالیت های صنعتی و معدنی برگزار شده است.

کاکائیان با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با هدف توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود،گفت: در حوزه اشتغال کمیته امداد، بحث برگزاری دوره‌های آموزشی با جدیت پیگیری می‌شود که با بهره‌گیری از اساتید مجرب و همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان خدمات قابل توجهی به مددجویان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امکان پذیر است، گفت: مهارت آموزی، مسیر خوداتکایی مددجویان را برای ایجاد شغل مورد نظرشان هموار می‌کند که تلاش داریم با شناسایی فرصت‌های شغلی جدید و نوین فعالیت‌های گسترده‌تری در این امر به انجام رسانیم.

کاکائیان به طرح استعدادسنجی برای تسهیل شدن مراحل خودکفایی مددجویان اشاره و خاطر نشان کرد: مددجویانی که توان اشتغال دارند پس از استعدادسنجی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته و پس از اخذ گواهی مهارت، با دریافت تسهیلات اشتغال و خودکفایی شغل مورد نظر خود را ایجاد می‌کنند.
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات