سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: ۳۳۶ دانش‌آموز پسر شهرستان پارس‌آباد مغان راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۰۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

۳۳۶ دانش‌آموز پارس‌آبادی راهی مناطق شمالغرب کشور شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ نوری عصر امروز در مراسم بدرقه کاروان دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: هفت دستگاه و اتوبوس برای اعزام این کاروان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور به همراه عوامل اجرایی در نظر گرفته شده تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به بهترین شکل در بین دانش‌آموزان ترویج دهیم.

وی افزود: اگر دانش‌آموزان از نزدیک شاهد رشادت‌ها و فداکاری‌های همه‌جانبه شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران باشند به طور حتم این موضوع تاثیر بسیار بیشتر و مهم‌تر بر روحیات دانش‌آموزان می‌گذارد که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد بیان کرد: آشنایی بیشتر نسل امروزی با دلاورمردی‌های انجام یافته رزمندگان اسلام برای ما بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه مسئولان آموزشی نیز نقش و رسالتی خطیر و حساسی دارند که باید به تمامی این اقدامات جامه عمل بپوشانند.

نوری بیان کرد: انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس از دستاوردهای مهم برگزاری اردوهای راهیان نور است که باید برای تداوم و بهبود کیفی این برنامه‌ها از هیچ تلاشی دریغ نشود تا بتوانیم خروجی‌های مناسب و مثمرثمری را در این زمینه باشیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

وی تصریح کرد: خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که سبب احیای روحیه جهادی در بین دانش‌آموزان می‌شود و نیز اعتماد به نفس را در بین دانش‌آموزان افزایش می‌دهد که این موضوع باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

ارسال نظرات