مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت ازنا مطرح کرد:

لزوم توجه خانواده ها به اثرات منفی بازی‌های رایانه‌ای

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت ازنا گفت: بازی‌های مخرب رایانه ای باعث رشد انحرافات اخلاقی و تربیتی فرزندان در خانواده می‌ شود.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۰۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت‌الاسلام زینی وند در نشست اعتقادی ، معنوی و اخلاقی روستای دربند ضمن تسلیت شهادت مظلومانه سه ساله دشت کربلا حضرت رقیه (س) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص)به کمیل سه راهکار برای رسیدن به موفقیت واقعی در زندگی نشان داد یکی گفتن ذکر لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم در سختی ها و دیگری بیان ذکر الحمدالله در وفور نعمت و دیگر بیان ذکر استغفرالله در کسرت روزی و رزق است.

وی با اشاره به ارتباط نامشروع بین مرد و زن افزود: همه مشکلات جامعه از این روابط شروع میشود که باعث افزایش طلاق ها و جدایی عاطفی در خانواده ها میگردد و سر منشاء همه این مشکلات در داشتن ماهواره در خانه این افراد می‌تواند باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت ازنا عنوان کرد: عادی جلوه دادن روابط زن و مرد درد بی درمانی است که یک نمونه آن را آزادی شرکت بانوان در استادیوم های فوتبال می‌توانید ببینید که خود ضربه مهلکی برای ترویج فرهنگ عادی جلوه دادن این ارتباط نامشروع می‌باشد.

وی بیان کرد:فضای مجازی یکی از خطرناک ترین ابزاری است که بدون هیچ محدودیتی با نازل ترین هزینه این ارتباطات نامشروع را ترویج می دهد و کاهلی خانواده ها به این امر تسریع می‌بخشد.
حجت‌الاسلام زینی وند با توجه به بی توجهی والدین به فرزندان در فضای مخرب مجازی گفت :فرزندان خود را در یک اتاق خصوصی با یک سیستم متصل به اینترنت تنها رها نکنید بر روی فرزند خود تسلط داشته باشید و فرزند خود را کنترل کنید که به هر شبکه ای دسترسی نداشته باشد.
وی با اشاره به ضروریت نقش زنان در جامعه تصریح کرد: اسلام زن را در خانه محدود نمی‌کند لذا بانوان در جامعه نقش پررنگ و ضروری دارند ولی باید رفتار و منش دینی را رعایت کنند و در رفتار و ارتباط خود محتاطانه عمل کنند تا به خود و دیگران صدمه وارد نشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت ازنا بیان کرد: با روی کار آمدن بعضی بازی های مهیج رایانه‌ای مثل نهنگ آبی که باعث خودکشی بسیاری از نوجوانان و جوانان جامعه شده خانواده ها باید سواد رسانه ای را فرا بگیرند تا از این آسیب‌های مخرب جلوگیری کنند و ما اکنون شاهد این صحنه های هولناک نباشیم.
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار