خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی با اشاره به ارسال 478 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: پس از بررسی آثار توسط هیات انتخاب 147 اثر به مرحله داوری این جشنواره راه یافت.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۱۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

روح الله دهقان نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه شناسایی و حمایت از افراد مستعد و موثر در حوزه های مختلف رسانه ای در دستور کار این جشنواره است، اظهارکرد: تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران، گفتمان‌سازی بر اساس منویات مقام معظم رهبری توسط اصحاب قلم و رسانه، ارتقای دانش و سواد‌رسانه‌ای، ایجاد هم افزایی رسانه ای و همدلی بین اصحاب رسانه استان و تلاش برای ارتقای منزلت خبرنگاران از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.
وی با اشاره به کیفیت بالای آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره خاطرنشان کرد: آثار برتر به جشنواره ملی ابوذر در تهران ارسال خواهند شد تا در جشنواره سراسری به رقابت با اصحاب رسانه سایر استان ها بپردازند.
دهقان نژاد با بیان اینکه داوران جشنواره از پیشکسوتان و فعالان رسانه‌ای استان هستند، اعلام کرد: نتایج نهایی داوری‌ و نفرات برتر در هفته بسیج سال جاری (آذرماه) اعلام و تجلیل می شوند.
مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی در پایان از مشارکت همکاران و حضور فعالان رسانه ای استان در این جشنواره قدردانی کرد.
 جشنواره رسانه ای ابوذر در هفت محور تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه، دریاچه ارومیه و ارزیابی گردشگری با محوریت تبریز 2018 در قالب عکس، خبر، مصاحبه، مقاله و گزارش به همت بسیج رسانه برگزار می شود.

ارسال نظرات