رئیس دانشگاه فرهنگیان یزد:

لزوم آشنایی دانشجو معلمان با محتوا سند تحول آموزش و پرورش/مطالبات رهبری پیرامون اجرای این سند عملیاتی نشده است

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تذکر چندباره مقام معظم رهبری پیرامون لزوم اجرایی شدن سند تحول در آموزش و پرورش بر لزوم آشنایی دانشجو معلمان با این سند تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۲۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، نشست علمی تخصصی با عنوان «آموزش وپرورش، راهکار‌ها و چالش‌ها» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در محل سالن امفی تئاتر پردیس شهید پاکنژاد این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر رضایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان یزد با بیان اینکه مبنای تاسیس دانشگاه فرهنگیان، سند تحول آموزش و پرورش است بر آگاهی فرهنگیان و بویژه دانشجومعلمان از مفاد این سند تاکید نمود و خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش راه اندازی شد تا در این دانشگاه معلمان خوبی تربیت شوند و بتوانند تحول در آموزش و پرورش ایجاد کنند.

وی افزود: با وجود اینکه مقام معظم رهبری بار‌ها در رابطه با اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تذکر داده اند، اما به خاطر موانعی که در کشور وجود دارد، هنوز بسیاری از مفاد این سند بالادستی نظام، عملیاتی نشده است. امیدواریم هرچه زودتر همه مفاد این سند اجرایی شود و شاهد یک تحول اساسی در آموزش و پرورش باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار