عزاداران با عزاداری خود جهانیان را برای آشنایی با امام حسین علیه السلام، هدف و مکتبش تشویق و تحریک می کنند و خود نیز با شرکت در این مراسم راهی برای رشد و عروج به سمت آسمان انسانیت پیدا می کنند.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۲۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرمانده ناحیه اشکذر در مسجد زربند درجمع نیروهاگفت: عزاداران اربعین امام حسین (ع)، آن سال تنها تعدادی اسرای آزاد شده بودند، اما اکنون میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا در مراسم اربعین شرکت می‌کنند و با عزاداری خود جهانیان را برای آشنایی با امام حسین علیه السلام، هدف و مکتبش تشویق و تحریک می‌کنند و خود نیز با شرکت در این مراسم راهی برای رشد و عروج به سمت آسمان انسانیت پیدا می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اشکذر با بیان اینکه حقیقتا کسی که ارزش شرکت در این مراسم را درک کند هرگز آن را رها نخواهد کرد یا با اعمال ناشایست تباهش نخواهد نمود.
وی در ادامه افزود: کسی که با ریختن اشک، محبتش را به امام حسین نشان می‌دهد، یا با خواندن زیارتنامه، هدیه‌ای نثار می‌کند، مثل فقیر تهی دستی است که در بارگاه پادشاهی با عظمت‌تر از سلیمان تحفه‌ای ناچیز آورده تا سلیمان او را از همه چیز بی نیاز کند.
فرمانده سپاه ناحیه اشکذر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: پیاده روی و عزاداری شیعیان در اربعین حسینی این امر را نشان می‌دهد که شعله عشق و ارادت به امام حسین (ع) پس از قرنها، نه تنها خاموش نشده است بلکه شعله ور‌تر هم شده است و روحیه شهادت طلبی در میان آن‌ها همچنان وجود دارد.
ارسال نظرات