مدير كل دفتر امور شهري وشوراهاي استانداري تاکید کرد:
مدير كل دفتر امور شهري وشوراهاي استانداري بر جذب گردشگر در شهرخضرآباد با استفاده از با رویکردهای فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۳۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج اشکذر از خضرآباد، در جلسه‌ای که با حضور شاکری شمسی مدیر کل دفتر امور شهری وشورا‌های استانداری و محمدعلی شاه حسینی فرماندار اشکذر وجمعی از مسئولین در محل دفتربخشدارخضرآباد بر گزار شد سید هادی حسینی مجددا بعنوان شهردارخضرآباد معرفی شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری دراین نشست بر ضرورت حفظ وضعیت موجود شهر خضرآباد با رویکرد جلب و جذب گردشگر تأکید کرد و گفت: ضروری است شهرداری‌های مناطق از فضا و فرصت پیش‌آمده “یزد جهانی” نهایت استفاده را داشته باشند و تلاش نمایند تا با رویکرد‌های فرهنگی و اجتماعی نسبت به ایجاد درآمد پایدار اقدامات مؤثری داشته باشند. “محمود شاکری شمسی” بابیان اینکه کسب درآمد‌های پایدار با تصمیم‌های پایدار حاصل می‌شود افزود: با برگزاری جلسات کارشناسی و شیوه‌های نوین کسب درآمد به‌ویژه بهره‌گیری از بخش خصوصی می‌توان در تحقق اهداف کلان شهرداری نقش اثرگذاری داشت. وی بهره‌مندی از فنّاوری نو برای سهولت در ارتباط شهروندان با شهرداری‌ها را ضروری دانست و اظهار داشت: استفاده از ابزار‌های نوین می‌تواند ضمن افزایش رضایت‌مندی شهروندان زمینه را برای کسب درآمد پایدار فراهم نماید. مدیرکل دفتر امور شهری استانداری فراهم نمودن شرایط برای مشارکت مردم در تکمیل پروژه‌ها را بااهمیت دانست و از پرداخت تسهیلات سازمان شهرداری و دهیاری‌ها برای طرح‌های با سرمایه‌گذاری کلان خبر داد.
داین جلسه محمدعلی شاه‌حسینی با اشاره به تعامل مؤثر شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر افزود: این عامل در کنار تعامل و همراهی مردم سبب شده تا این شهرداری به‌عنوان یکی از شهرداری‌های موفق در سطح استان شناخته شود. فرماندار اشکذر اظهار داشت: خضرآباد به‌عنوان یکی از مناطق ییلاقی استان از زیرساخت‌های مناسب و مطلوب برای جذب گردشگر برخوردار بوده و ضروری است تا سند چشم‌انداز و برنامه‌ریزی و حرکت نظام‌مند شهرداری بر محوریت توریسم و گردشگر پایه‌ریزی گردد. وی به سفر اخیر خود به تهران و تأیید مسئولین مبنی بر ایجاد پارک بزرگ خضرآباد اشاره کرد و از همکاری و همراهی مجموعه فرمانداری برای اجرای این طرح باهدف جذب گردشگر خبر داد.
ارسال نظرات