خبرهای داغ:
کارشناس مسائل مذهبی:

دشمن به دنبال رواج بی عفتی در جامعه اسلامی است

کارشناس مسائل مذهبی گفت: دشمن با وجود سه هزار شبکه ماهواره به دنبال رواج بی عفتی در جامعه اسلامی بوده و آبروی ما را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۶۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، کارشناس مسائل مذهبی در مسجد حضرت رقیه(س) اردستان اظهار کرد: انتها و آخرت روضه گرفتن برای امام حسین(ع) رسیدن به دارالسلام خواهد بود.

حجت الاسلام محمد قدرتی گفت: افراد دینی و ولایی سعی کنند سلام بر امام زمان(عج) را در شبانه روز فراموش نکنند که سلام بر امام زمان صاحب آثار و برکاتی است که آن را در زندگانی خود خواهید دید.

وی افزود: امام حسین(ع) و امام زمان به دل های پاک توجه و نمره می دهند، لذا می بینیم که مخالفان دنیای اسلام هم در شبکه های اجتماعی در صدد هستند تا دل ها را آلوده کنند.

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه خدا بزرگترین نعمتی که به مردم ایران عطا کرده نعمت ولایت است، تصریح کرد: ملّت زیر خیمه محمد و آل محمد قرار دارد و تا وقتی مردم امام زمان(عج) را دارند دشمن نمی تواند کاری کند.

حجت الاسلام قدرتی تاکید کرد: دشمنان از سرمایه بزرگ و عظیمی بنام دین که مردم دارند و با آن به اهل بیت متصل هستند غافل است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه امام حسین(ع) به ما موجب عزت و سرافرازی ماست و سعی کنیم رفتارمان به شکلی باشد که امام حسین(ع) و امام زمان(عج) به ما نظر کند.

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به شهادت شهید حججی گفت: شهید حججی برای اینکه به این مرتبه و مقام برسد چهل روز در جمکران معتکف شد تا امام زمان(عج) به او نظری انداخت و در تاریخ جاودانه شد.

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: دشمن با وجود سه هزار شبکه ماهواره به دنبال رواج بی عفتی در جامعه اسلامی بوده و آبروی ما را هدف قرار داده است.

وی افزود: دشمن چشم به جلسات امام حسین(ع) ندارد، بلکه با اصل قضیه که شعور است کار دارد و برای آن نقشه ها کشیده است.

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به معضل دنیا طلبی گفت: دنیا طلب ها در میانمار، سوریه و یمن انسان های بیگناه را می سوزانند و سازمان حقوق بشر نسبت به آن خفقان گرفته است.

ارسال نظرات